Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  طول آلت تناسلی مردان - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۲۹,۹۸۰ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

طول آلت تناسلی مردان

+24 امتیاز

با سلام

طول آلت تناسلی بنده 13 سانتی متر است، سوالی که دارم این است اندازه متوسط طول آلت تناسلی در مردان چه مقدار است و آیا اندازه آلت در لذت جنسی جنس مخالف یا باردار شدن آن تاثیری دارد یا خیر؟

ممنون

پرسش ۱۵/اسفند/۱۳۹۱ ۱۶:۰۷:۵۲ در مردان از حسینی (1,400 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد ۱۶/آذر/۱۳۹۲ ۱۱:۳۴:۳۷ از Dr.Delroba

3 پاسخ

+16 امتیاز
 
بهترین پاسخ

سلام

1)      مطالعات مختلف نشان می دهند که میانگین اندازه آلت نعوظ یافته بین 13 تا 15 سانتی متر است (با دامنه اطمینان 95% از 7/10 تا 19 سانتی متر) و در مورد محیط پیرامونی، محاسبات جمعیتی میانگین اندازه در قاعده آلت، وسط و سر آلت را عدد 12 تا 13 سانتی متر براورد می کند. این نکته مهم است که اغلب، تخمین خود فرد از اندازه آلت بواسطه زاویه دید و بافت چربی پایین شکم، کمتر از اندازه واقعی است و همین موضوع عده ای را نگران می کند. بین اندازه معمول آلت و اندازه آن در حالت نعوظ کامل هیچ ارتباطی مشاهده نشده است. بعلاوه اغلب پژوهش ها ارتباطی بین این موضوع و اندازه سایر اعضا بدن مثل دست یا پا یا قد فرد نشان نداده اند.

2)      بیشرین رشد آلت، بعد از یک مرحله در سنین 2 تا 5 سال، در فاصله 15 تا 17 سالگی اتفاق می افتد. در بزرگسالی تقریباً با هیچ روش مورد قبول پزشکی، امکان افزایش سایز آلت وجود ندارد (حداقل با دانش امروز). معدودی درمان های جراحی پیشنهاد شده است که هنوز تا ثابت شدن بی خطری آنها راه زیادی در پیش است و بجز در موارد خاص اصلاً قابل توصیه نیستند. لذا، محصولات متنوع ارائه شده که از طریق رسانه های مختلف در مورد آنها تبلیغ می شود در قریب به اتفاق موارد هیچ تاثیری ندارند و البته اغلب مشتریان وقتی به این موضوع پی می برند که جیب عده ای دیگر پر از پول شده است.

3)      کوچکی آلت یا M.i.c.r.o.p.e.n.i.s تنها برای آلت های زیر 7 سانتی متر (در حالت نعوظ) مصداق دارد و اگرچه این حالت عوامل متعددی دارد، ولی شیوع کلی آن در جامعه تنها 6/0 درصد است (یعنی فقط شش نفر در هر هزار نفر). پس متوجه می شوید که این مقدار نگرانی و دغدغه در میان آقایان به هیچ عنوان قابل توجیه نیست. درمان دارویی این موارد نیز تنها در کودکی امکان پذیر است و در بزرگسالی تنها روش های جراحی می توانند کمک کننده باشند.

4)      مطالعات مختلف نشان داده اند که این موضوع برخلاف تصور آقایان، برای زنان چندان اهمیتی ندارد. از آنجایی که در طول نزدیکی، تنها یک سوم خارجی واژن از تماس با آلت و تحریک جنسی بیشترین تاثیر را می پذیرد (چون دو سوم فوقانی عملا به دنبال تحریک جنسی تا حدی دچار اتساع می شود)، این موضوع دور از انتظار هم نیست. البته طبیعی است که فرهنگ سازی جاری در رسانه ها ممکن است نهایتاً در دراز مدت بر سلیقه جنسی برخی افراد تاثیرگذار باشد.

   در نهایت باید تاکید کرد که مردانگی (masculinity) مفهومی پیچیده و دارای ابعاد مختلف شخصیتی و روان شناختی است و کم لطفی است اگر مطابق آنچه تبلیغ می شود، آن را در خصوصیات اندام جنسی مثل اندازه و قدرت نعوظ و ... محدود کنیم. ای کاش مردانگی واقعی هم در جامعه تا این حد مشتری داشت!

پاسخ در ۲۷/اسفند/۱۳۹۱ ۰۸:۱۷:۰۴ از Dr. Azin (76,500 امتیاز)
انتخاب ۰۶/فروردین/۱۳۹۲ ۱۴:۳۰:۳۸ از Dr.Delroba
با سلام خدمت شما و تشكر از مطالب خوبتون
من ١٧ سالمه و ١٠٠ كيلو هم وزن دارم
آلت من در حالت نعوظ ٧ سانتي متر هست،آيا نياز به عمل جراحي دارم يا اگر به روش پني مور عمل بكنم مشكلم رفع ميشه؟
به نظر شما این روش حوله گرم و ماساژ تاثیر داره ؟
یک روشم واسه افزایش قطر آلت بدید چون این واسه زن ها مهم تره ممنون!!
برای اثر بخشی چنین روشی بنده هیچ شواهد علمی معتبری که در پایگاه های علوم پزشکی ثبت شده باشد سراغ ندارم. به لحاظ منطقی نیز نمی توان اندازه یک عضو را بعد از نهایت رشد آن و در بزرگسالی با ماساژ تغییر داد.
سلام من 17 سالمه و اندازه الت تناسلیم 12 سانته میخواستم بدونم ایا طبیعی هست یا مشکل دارم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
+11 امتیاز

سلام،

مقدار متوسط طول آلت نعوظ یافته در جمعیت مردان بین 15 تا 18 سانتیمتر خواهد بود .
نکته مهم دیگر که شاید بیشتر مردان به آن توجه نمی کنند اینست که واژن زنان طوری ساخته شده که خود را با هر اندازه آلت مردانه مطابقت می دهد . طول واژن در زنی که تا به حال بچه دار نشده و از لحاظ جنسی تحریک نشده، 7/5 سانتیمتر است ( این اندازه در زنانی که بچه دار شده اند اندکی متفاوت است ) . این اندازه در حالت اوج تحریک جنسی به 10 سانتیمتر می رسد . پس با توجه به اینکه طول آلت مردان در حالت نعوظ به ندرت کمتر از 10 سانتیمتر می باشد، آلت مرد به طور کامل واژن زن را پر خواهد کرد . در لذت جنسی بیش از اینکه طول آلت مهم باشد، قطر آن مهم است.پس با توجه به اندازه ای که شما گفتید جای هیچگونه نگرانی نیست .

پاسخ در ۲۲/اسفند/۱۳۹۱ ۰۲:۰۳:۵۰ از DrRoham (23,010 امتیاز) 1 گزارش خطا
سلام
ایا اطلاعاتی از  میزان  طبیعی قطر الت تناسلی وجود دارد ؟
سلام.من نوجوانی 15ساله هستم.طول آلت من 17سانتی متر است.آیا این مقدار طبیعی است؟
+9 امتیاز
سلام  طول آلت تناسلی در سه حالت شل ، کشیده و نعوظ  متفاوت است وقتی می گویید طول آلت تناسلی ده سانتی متر است باید مشخص کنید در کدام یک از سه حالت مذکور مد نظرتان است .نکته دیگراین که در پژوهش های مختلف اندازه های متفاوتی اعلام شده است اما آنچه که ملاک من  برای طبیعی بودن سایز آلت است اندازه گیری  سایز پوبومئال آ لت در حالت کشیده شده است که 9.5سانتی متر و بیشترطبیعی است  بر اساس  سالها تجربه  در کلینیک سلامت خانواده که  علاوه بر مراجعان ، بیماران سایر مراکز درمانی هم به آنجا ارجاع داده می شوند حدود 99درصد مراجعان با شکایت کوچکی الت اندازه آلت طبیعی دارند وبه علل مختلف مانند مقایسه با همسالان در رختکن ،اعتراض همسر ،تبلیغات ماهواره ای و نشریات ، اطلاعات غلط در فضای مجازی ، وسواس به ظاهر بدن ،...مصرند که آلت آنها کوچک است و باید  افزایش یابد .اگر آلت کوچک پسرانه جزیی از نشانه های بلوغ دیررس  باشد  بیمار باید به متخصصان غدد ارجاع داده شود در غیر اینصورت افزایش طول آلت در حالتی که فرد واقعا دچار میکروپنیس باشد(کمتر از یک درصد مراجعان ) ناگزیربه شیوه های جراحی یا غیر جراحی تاحدودی شاید بتوان کاری کرد در 99درصد دیگر موارد به اقدام  دیگری جز مشاوره  نیاز نیست البته گاهی فرد به علت نارضایتی همسر مراجعه می نماید که  پس از بررسی علت معلوم می شود مثلا زود ارضایی بوده ولی طرفین فکرکردند مشکل در طول آلت است یا علل دیگری  از اختلالات زناشویی که با درمان آنها مشکل احساس کوچکی الت هم رفع می شود .به هرحال شمار زیادی  از افرادی که  شکایت کوچکی الت دارند به دست ما نمی رسند و بخش قابل توجهی از آنان متاسفانه  شکار صاحبان تبلیغات فریبنده ماهواره ای و نظایر آن می شوند و هزینه گزافی را برای انواع درمان ها بی هیچ نتیجه ای می پردازند  و گاه  دچار عارضه هم می شوند . نکته بعدی این که بخشی از افرادی که با شکایت کوچکی آلت مراجعه می کنند مبتلابه بیماری وسواس هستند که ارجاع انان به روانپزشک این مشکل حل می شود .طول آلت تناسلی در ارضاهمسر نقشی ندارد .مردان و زنان از نظر جنسی تفاوت های زیادی  دارند که از حوصله این پرسش و پاسخ خارج است در ارضاهمسر بیش از همه مسائل ارتباطی زوجین و معاشقه خوب و مدت دخول و رفت و برگشت الت مهم است چراکه در اغلب موارد  تحریک جنسی در زوجه کلیتوریال است که  بااندازه کوچک الت هم  امکانپذیراست در مواردی هم که واژینال است در صورت وجود نقطه ای به نام G به اندازه دو بند انگشت از استخوان عانه فاصله دارد .ممنون
پاسخ در ۳۰/اسفند/۱۳۹۱ ۱۳:۱۴:۵۶ از Dr.Akhavan (460 امتیاز)
ویرایش ۳۰/اسفند/۱۳۹۱ ۱۴:۱۷:۴۶ از Dr.Akhavan
سلام
مي خاستم بدونم كه اگر در سنين بين ١٣ تا ١٨ سالگي خود ارضايي  روزانه شود تأثيري بر اندازه آلت تناسلي دارد يا نه؟
با سلام
من ٢٠سالمه وزنم ٩٠ و قدم ١٨٢ هست ،طول الت تناسليِ من در حالت شل ٣سانت و در حالت كشيد ١٠سانت و ٧ميليمتر هست،
التم كوچيكه!!!ميخواستم ببينم ميشه التم رو بزرگ كنم!؟
با سلام من 15سالمه و الت من در حالت نعوظ فقط 7سانتی متر هست میخواستم راهنماییم کنید ک چیکار کنم از این بابت خیلی نگرانم
من 17 سال دارم طول آلتم 12 سانت است این اندازه عادی است یا نه ...؟
سلام من 14 سال سن دارم و التم در حالت شل خیلی کوچک و باریک است ولی وقتی سفت میشود.حدود.8.9 سانت  میخواستم.بدونم طبیعی است؟ ممنون
سلام  نوجوانی تقریبا 16 ساله هستم طول التم 9  سانتی متر هست و قطر ان 12.5 سانتی متر هست میخواستم بدانم این سایز نرمال هست واسه این سن و ایا به حد 12-13 میرسه ؟ یا نیاز به دکتر هست ؟
سلام.من نوجوانی14 ساله هستم و دارم به سن 15سالگی میرم،من وزنم حدود صد کیلو است من سایز آلت تناسلیم در حالت شل2تا4سانتی متر است ودر حالت نعوظ(راست) 12 سانتی متر است.
میخواستم بدانم آیا با وجود آلت پنهان این سایز در این سن مناسب است؟

پرسش‌های مرتبط

+6 امتیاز
0 پاسخ
+2 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۱۶:۰۹ در ساير موضوعات از jex (210 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۲/مهر/۱۳۹۳ ۰۷:۳۷:۱۷ در مردان از M2 (140 امتیاز)
+14 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۲۹/خرداد/۱۳۹۲ ۱۰:۱۳:۱۳ در مردان از mm2 (220 امتیاز)
+14 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۹/فروردین/۱۳۹۲ ۱۰:۵۶:۳۴ در مردان از reza (340 امتیاز)
???????
...