Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  رفتارهای عجیب و تیک مانند عصبی - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۵۲۰ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

رفتارهای عجیب و تیک مانند عصبی

+6 امتیاز
با سلام و احترام. بنده به مواردی دچار هستم که شاید در ظاهرا تیک به نظر برسد اما بسیار پیچیده و عجیب می باشد.

بنده در کودکی به جویدن ناخن دچار بودم که کم کم به علت افت هایی که به سبب الودگی از بابت ان در دهانم اینجا می شد انرا ترک کردم و سپس به شکاندن انگشتان دست روی اوردم و بعد از ان به کشیدن و کندن موهایم می پرداختم. تا این که بخشی از فرق سرم بی مو شد و با اعتراض والدینم کندن موها را ترک و فقط به کشیدن انها می پرداختم. سپس دچار مواردی نظیر اینها شدم: فشار اوردن بر عضلات گردن یا عضلات کمر به طوری که گاهی به سبب فشارهای متعدد ستون فقراتم دردناک می شود. فشار اوردن بر انگشتان پا انگشتان دست انگشت شصت. مفصل کتف. مچ پا. اخم کردن های متوالی. حرکت دادن دهان. گشاد نمودن چشم ها و ...

این فشار اوردن ها اگر چه به صورت ارادی انجام می شوند و اگر بخواهم می توانم انرا انجام ندهم اما در عین حال انگار مجبور به انجام انها می باشم و نمی توانم جلویش را بگیرم. در حال حاضر در وضعیتی هستم که تمام موارد بالا را به صورت هم زمان انجام می دهم و در هر ثانیه ای از روز در حال انجام دادن این موارد می باشم. حتی درحین صحبت با دیگران و حتی در حین انجام دادن کارهای منزل. هم به لحاظ اجتماعی ادامه این وضعیت بسیار ناخوشایند است و هم اینکه تمامی مفاصل بنده به خصوص مهره های گردنم در حال مستهلک شدن می باشند و اگر همینطور پیش برود فکر می کنم در ناحیه گردن و کمر دچار صدمات بسیار جدی فیزیکی شوم.

قبلا با یک روانپزشک حاذق این مساله را درمیان گذاشتم ولی ایشان چیزی از این رفتار بنده نمی دانستند.

در وضعیت بسیار ناجور و دشواری هستم و بسیار مستاصل شده ام. خواهش می کنم بفرمایید باید چه کنم؟ ایا این رفتارهای من اسم خاصی دارد و به چه کسی باید مراجعه کنم. خواهش می کنم راهنماییم کنید و مرا از وضعیت وحشتناکی که دارم نجات بدهید.
پرسش ۰۹/خرداد/۱۳۹۲ ۰۹:۰۳:۰۵ در اعصاب و روان از baharbanoo (320 امتیاز)
ویرایش ۰۹/خرداد/۱۳۹۲ ۱۲:۵۹:۲۴ از Dr.Shahabi

1 پاسخ

0 امتیاز
سلام

شما باید روی این نکات تمرکزنمایید که علایم شما در چه سنی آغازشده است؟چه سیری داشته است؟چه درمانهایی درچه زمانی موثربوده است؟آیابااسترس تشدید شده است؟

این اختلالی که شما دارید از نظرسب شناسی ونواحی مغز با وسواس شباهت دارد.ایا علایم وسواس درشماوجوددارد؟امیدواریتان راحفظ کنید،بایکبار مراجعه به متخصص نمی توانیدنتیجه کافی بدست اورید.

شادکام باشید
پاسخ در ۱۸/خرداد/۱۳۹۲ ۱۲:۰۹:۲۷ از Dr.Mollazadeh (16,000 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+9 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۲۶/خرداد/۱۳۹۲ ۲۲:۴۱:۳۶ در اعصاب و روان از irantehran (760 امتیاز)
+6 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۲۲/مرداد/۱۳۹۲ ۲۰:۵۸:۵۵ در اعصاب و روان از mohadeseh (1,310 امتیاز)
+3 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۱۴:۰۵ در اعصاب و روان از s.z (290 امتیاز)
+4 امتیاز
1 پاسخ
???????
...