Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  مراحل ابتلا به آرتروز و درمان - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۹۵۰ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

مراحل ابتلا به آرتروز و درمان

+1 امتیاز

 درکسی مبتلا به آرتروز شده و آرتروز شروع شده به چند مرحله تقسیم می شود و در هر مرحله چه عوارضی قابل تصور است اگر کسی اصلاً به فکر درمان نباشد نهایتاً پرابلمز و پیش آگهی بیماری چطور خواهد بود؟

پرسش ۲۸/بهمن/۱۳۹۳ ۱۵:۵۱:۳۷ در عضلاني اسكلتي و مفاصل از ب12 (600 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز

اگر بخواهیم خیلی آکادمیک طبقه بندی کنیم به چهار دسته طبقه بندی می شود ولی اجازه بدهید ما حالا در این برنامه خیلی به سمت دانشگاهی و کلاس درس و این حرف ها نرویم برویم به سمت مخاطبمان که پدر و مادرهای عزیزمان هستند. ببینید ما چند می توانیم به آرتروز خفیف، آرتروز متوسط و آرتروز خیلی شدید تقسیم بندیشان کنیم. در مواردی که خفیف است صرفاً یک درد زانو است که این درد زانو معمولاً با نشست و برخاست تشدید می شود و وقتی که استراحت می کنیم دردی وجود ندارد و صبح که بیدار می شویم خشکی خیلی شدیدی هم در پا و دست وجود ندارد. این بهترین زمان است برای جلوگیری از پیشرفت آرتروز. چون که جلوگیری از پیشرفت عمده ترین مساله درمانی در بیماران مبتلا به آرتروز است. متوسط آن خشکی صبحگاهی هم می آید به آن اضافه می شود یعنی علاوه بر علائمی که من گفتم شامل درد بخصوص درد در ناحیه حرکت حالا هر یک از این مفاصلی که عرض کردم خدمتتان. خشک هم می شود. صبح که از خواب پا می شوید خشک است دیگر، یعنی بعد از مدتی بیحرکت پشت کارتان می نشینید پشت کامپیوتر می نشینید وقتی می خواهید یکی دو ساعت بلند شوید دست و پا خشک است، کمر خشک است دچار احساس خشکی و سفتی می کنید در مفاصل و در مرحله شدید آن زمانی است که اختلالات آناتومیک و یا اختلالات در دفرمیتی مفصل و یا بدشکلی و شکل مفصل هم تغییر می کنند انگشتان دست گاهی ممکن است دچار افزایش توده استخوانی در قسمت انتهای دست بشود دست در قسمت شصت ممکن است با افزایش توده استخوانی باشد. اگر سالمندان خیلی مسن را شما نگاه کرده باشید که قاعدتاً زانوها آنقدر بدشکل شده اند و از شکل طبیعی خارج شده اند و این نشان دهنده بسیار بسیار شدید است بر روی آنها و در این مرحله واقعاً فقط باید درد...، درمان فقط به صورت درد ممکن باشد و نمی شود پیشگیری کرد غیر از این بحث درجات مختلف آرتروز ما می دانیم در بحث درمان در قسمت های مختلف آن به صورت مفصل در خدمت شما باشیم.

پاسخ در ۲۸/بهمن/۱۳۹۳ ۱۵:۵۱:۵۷ از dr.fatemi (24,360 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+3 امتیاز
1 پاسخ
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۸/بهمن/۱۳۹۳ ۱۶:۱۵:۰۵ در عضلاني اسكلتي و مفاصل از ب12 (600 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
???????
...