Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  انواع بیماری هموروئید - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۲۰۹ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

انواع بیماری هموروئید

0 امتیاز
آیا بیماری هموروئید انواع و مدل های خاص دارد؟
پرسش ۲۹/بهمن/۱۳۹۳ ۰۷:۲۲:۳۶ در دستگاه گوارش از مریم3 (680 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز

هموروئید را بر اساس محل آن به دودسته تقسیم می­کنند. یا می­گویند ایشان دچار هموروئید داخلی شده است، یا دچار هموروئید خارجی شده است. هموروئید داخلی در قسمت داخلی روده­ وجود دارد یعنی در همان قسمتی که عرض کردیم در رکتوم وجود دارد، در قسمت بالای مخرج وجود دارد. روی آن مخاط رکتوم قرارگرفته و هموروئید خارجی در قسمت اطراف مخرج قرار می­گیرد و روی آن را معمولاً پوست می­گیرد. هموروئید داخلی معمولاً احساس نمی­شود ولی عامل خونریزی­های بدون درد است تأکید می­کنم خونریزی­هایی که معمولاً درد ایجاد نمی­کنند یا در بعضی از موارد اصلاً خونریزی نمی­کنند. این ساختمان، این خوشه، این توده­ی رگی می­تواند از مخرج بیرون بزند و بعد دوباره بر سر جای خودش بازگردد و ممکن است که با خونریزی همراه باشد یا خونریزی نکند. هموروئید خارجی که عرض کردم در اطراف مخرج دیده می­شود، آن‌هم یک ساختمان رگی است که اگر در هنگام دفع، ورم کند ممکن است که احساس بشود. به شکل یک برآمدگی و یا به شکل تغییر رنگی که ممکن است دیده بشود. گه گاهی این هموروئید یا بواسیری که در اطراف مخرج است، می­تواند لخته شود. اگر لخته بشود، شما دفع خون را به شکل لخته­ی خون‌دارید. ممکن است که در این صورت خیلی دردناک باشد و معمولاً خودبه ­خود رفع شود. یک مواقعی هم هست که رفع نمی­شود، درد شدید است و لازم است که پزشک دخالت بکند تا این لخته­ های خون را خارج بکند.

پاسخ در ۲۹/بهمن/۱۳۹۳ ۰۷:۲۳:۴۳ از dr.fatemi (24,360 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۹/بهمن/۱۳۹۳ ۰۷:۳۵:۳۷ در دستگاه گوارش از مریم3 (680 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۹/بهمن/۱۳۹۳ ۰۷:۱۹:۵۲ در دستگاه گوارش از مریم3 (680 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۹/بهمن/۱۳۹۳ ۰۷:۱۴:۵۹ در دستگاه گوارش از مریم3 (680 امتیاز)
+1 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۰۱:۵۸ در دستگاه گوارش از شراره (130 امتیاز)
???????
...