Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  رويش گوشت اضافه در ناحيه گردن - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۸۷۵ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

رويش گوشت اضافه در ناحيه گردن

+6 امتیاز
سلام : مدتي است گوشتهاي اضافه اي در ناحيه گردن بوجود اومده ، زگيل نيست و براحتي با دست گرفته ميشوند ، دردي ندارند و مثل اينكه بعد از مدتي در نقاط ديگر بدن (مثل زير بغل يا كشاله ران )تكثيرميشوند ؛ دليل و روش درمان چگونه است ؟
پرسش ۲۱/خرداد/۱۳۹۲ ۱۲:۰۴:۰۰ در سلامت پوست از MEHDI6269 (360 امتیاز)
ویرایش ۲۱/خرداد/۱۳۹۲ ۱۲:۵۷:۲۷ از Dr.Shahabi

1 پاسخ

+2 امتیاز
 
بهترین پاسخ

با سلام:

به این ضایعات دکمه های پوستی یا پاپیلوما می گوییم که خوش خیم بوده و در مناطق چین دار بدن مثل زیربغل و سینه، کشاله ران ، گردن و ... رشد میکند.دگمه های پوستی معمولاً بصورت زوائد نرم متعدد و کوچک (2-1 میلی متر) با پایه ای از بافت همبندی می باشند. بیماران، اغلب بخاطر مسائل زیبایی و یا بدنبال تحریک شدن آنها بوسیله جواهرآلات اطراف گردن و یا بخاطر التهاب ناشی از چرخش آنها حول پایه شان تقاضای برداشتن آنرا می کنند. برداشتن این ضایعات بسیار ساده است و می توان به راحتی و بدون عوارض با مراجعه به پزشکی که در زمینه زیبایی مهارت دارد و تجهیزات لازم را دارد  آنها را بردارید.

 

پاسخ در ۲۷/خرداد/۱۳۹۲ ۱۳:۰۵:۰۱ از Dr.Shidvash (82,370 امتیاز)
انتخاب ۲۷/خرداد/۱۳۹۲ ۱۳:۱۸:۲۸ از Dr.Khatami
با سلام
ضمن تشکر از جناب آقای دکتر بابت پاسخ ثبت شده،بنده هم دقیقا" همین مشکل را دارم که از سن 35 سالگی شروع شده وظرف مدت 3 سال تعداد گوشتهای اضافه در حال ازدیاد می باشد.در اطراف ابرو و چشم نیز هستند.
آیا رژیم خاصی باید رعایت کرد؟علت اصلی این عارضه چیست؟ چرا مجددا" ظاهر میشوند؟
با تشکر
سلام:
رژیم غذایی در بروز یا از بین رفتن این ضایعات نقشی ندارند و مشابه خالهای معمولی خوش خیم و بی آزارند. ارث، چاقی، بارداری، دیابت و مصرف کورتون از عوامل مساعد کننده بروز این ضایعات است. اگر با ظاهر این ضایعات مشکل دارید یا در مناطقی ایجاد شده که مدام تحریک می شود می توانید با مراجعه به کلینیک پوست آنها را بردارید. علت بروز مجدد آن هم همان دلایل قبلی است.
سلام ممنون از مطلبی که گذاشتین آیا میشه این ضایئات رو با روش ها ی خانگی درمان کرد و از بین برد مثلا با گیاه ها یامیوه اای دارای خاصیت اسیدی
سلام:
ضمن تشکر از جناب آقای داکتر؛ پسرم چهار سال دارد به طرف راست گردن زیر پوست گوشت در حدود دو ملی متر در حالت متحرک وجود دارد. درد و یا کدام حالت خارش هم احساس نمیکند.
لطف نموده در مورد چیزی بگوئید و همچنان درمان آن شرح دهید.
تشکر میکنم
با سلام
مدتی پیش حدود 1 سال پیش تقریبا پائین گردن همسرم یک گوشت اضافه کوچک داشت و اشتباها زمانی که می خواست لباسش را در بیاورد کنده شد و از ان زمان تا حالا جای ان قرمز شده و مانند جای جوش باقی مانده و چند ماه یکبار سطح ان زخم می شود و سپس خوب می شود و این روال همینطور ادامه دارد.یعنی مدام زخم می شود و جای ان از بین نرفته و وقتی سر ان زخم می شود می سوزد.ایا این مسئله اشکالی ندارد و چگونه بر طرف می شود؟ با تشکر

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
0 پاسخ
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۱۸:۵۳ در سلامت پوست از زيتون (180 امتیاز)
+5 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۲۶:۳۶ در سلامت پوست از ایلیا (290 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۳:۳۸:۳۴ در زنان از فتا (120 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ
???????
...