اضافه وزن و چاقی - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۶,۲۸۹ پرسش
    • ۵,۰۲۴ پاسخ
    • ۳۴۰ نظر
    • ۲۷,۹۳۲ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه نزدیکی خودارضایی برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش خارش موهای قاعدگی ریزش-مو شیرخوار ادرار پرده-بکارت رشد-نوزاد جنین در ناباروری حساسیت و لکه-پوستی وزن افسرده واژن دیابتی پستان تیروئید موی-زائد پوست سلامت-جنسی لکه-بینی قلبي رحمی طول-آلت-تناسلی سونوگرافی انزال-زودرس تخمدان اختلال-نعوظ از استرس کیست-تخمدان درد-بیضه تکرر-ادرار جنسي سرفه برنامه-مادر-کودک-تندرستی پریود-نامنظم جوش-صورت عرق-کردن نوزاد خشکی-پوست لاغری عوارض-دارو سقط اضطراب سوزش-ادرار چاقی تیرویید قد جلوگیری-از-بارداری خونریزی-رحمی سرطانی داروهاي زناشویی منی بلوغ جلوگیری های جای-جوش مثانه فشار-خون - کاهش-وزن اختلالات-اضطرابی زخم رژیم-غذایی تپش-قلب قرص-ال-دی چین-و-چروک تهوع معده واریکوسل ترشحات-واژن ناباروری-مردان پروستات خونی ورزشی افزایش-وزن صرع کودکانتان زگیل-تناسلی ام-اس کم-کاری-تیروئید کمر-درد خلط اسپرم مقعد بیماری

اضافه وزن و چاقی

+11 امتیاز
دختری 24 ساله هستم که در حدود 17 کیلو اضافه وزن دارم. با این که در غذا خوردن مراعات می کنم و و تقریباً در هفته 2 بار پیاده روی می روم ولی در زمان انجام کارهای شخصی و حتی ورزش های سبک دچار تنگی نفس و تپش قلب می شوم. به پزشک مراجعه کردم و با انجام آزمایش های متعدد خوشبختانه هیچگونه مشکلی نداشتم. اگر امکان دارد کمکم کنید.
پرسش در کنترل وزن و تناسب اندام از مجید (1,150 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد از admin

2 پاسخ

+6 امتیاز
 
بهترین پاسخ

سلام:

با توجه به اینکه بیماری یا مشکل تنفسی ندارید می توان گفت که بدن شما هنوز آمادگی لازم برای فعالیت ورزشی منظم را ندارد. بهتر است علاوه بر پیاده روی ورزش منظم دیگری را که روی ساختار عضلات شما اثر تقویت کنندگی دارد شروع نمایید تا به تدریج این حالت برطرف شود. بهتر است برای جلوگیری از آسیب مفاصل یا تاندونها یا حرکات غیر اصولی این کار را زیر نظر مربی ورزش انجام دهید.

پاسخ در از Dr.Shidvash (82,370 امتیاز)
انتخاب از Dr.Khatami
+5 امتیاز
سلام،

با توجه به اینکه از نظر پزشکی مشکلی ندارید، به نظر می رسد تنگی نفس و تپس قلب شما به دلیل عدم آمادگی شما برای انجام فعالیتهای فیزیکی شدید باشد. بهتر است فعالیتهای ورزشی را با توجه به ساختار فیزیکی بدنتان و زیر نظر مربی انجام دهید تا در زمان مناسب ظرفیت تنفسی و قلبی عروقی شما بهبود یابد.
پاسخ در از DrRoham (22,990 امتیاز)
???????
...