Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  بهترین روش برای تمیز کردن موهای زائد - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۲۵۲ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

بهترین روش برای تمیز کردن موهای زائد

0 امتیاز

سلام. می خواستم ببینم که بهترین روش برای تمیز کردن موهای زاید چیست؟ ممنوون

پرسش ۰۲/اسفند/۱۳۹۳ ۰۴:۱۵:۳۳ در مو از ops8 (180 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز

روش های مختلفی وجود دارد. به دو دسته این روشها را تقسیم می کنیم یک روشهای در واقع برطرف کردن موها به صورت موقتی و یک روشهای دایمی. روشهای موقتی در واقع روشی است که مو از روی پوست برداشته میشود و دوباره شروع به رشد کردن می کند این میتواند مثل تراشیدن باشد یا شیو کردن و استفاده از کرم های موبر که از سطح پوست مو را برطرف میکند. یک سری از روش ها هم هست که مو را از ریشه خارج میکند مثل استفاده از موچین، بند، اپیلاسیون با دستگاه های اپیلیدی که اینها مو را از ریشه میکنند. هر کدام از این روشها یک سری خوبیها و یک سری بدی هایی دارند. نمیشود بگوییم بهترین روش در واقع. روشی که مو تراشیده میشود از سطح پوست برداشته میشود ممکن است در خانم ها حس مردانه بودن حس دهد خب این روش آسان است به راحتی مو برداشته میشود ولی از اثراتش رشد سریع مو است و چون مو قطع میشود یک مقدار زبری به سطح پوست میدهد.روش دیگری مثل کرم موبر میتواند مو را از سطح بزند گاهی اوقات به این کرمها ممکن است فرد حساسیت نشان دهد برای همین توصیه میکنیم حتما تست شود رود یک ناحیه اگر مشکلی نداشتند بعد از بیست و چهار میتوانند به صورت وسیع استفاده کنند. روشهایی که مو از ریشه کننده میشود مثل ابرو که از موچین استفاده میکنیم یا بند انداختن یا اپیلاسیون این روشها اولا به مرور میتوانند که موها راکمتر کنند یا نازکتر و برای موی ابرو این میتوانند نکته ی منفی باشد چون ابروها کم پشت تر میشوند برای بدن میتواند خوب باشد چون به مرور کمتر می شوند ولی مویی که از ریشه کنده میشود موقعی که میخواهد رشد کند از زیر پوست رشد میکند و بعد میبینیم که مویی یک سانت زیر پوست رشد کرده و فرد پوست رو دستکاری میکند که مو را خارج کند پوستش زخم میشودو لک به وجود می آید. ما توصیه میکنیم همیشه از یک روش استفاده نکنند در واقع تنوع بدهند دو بار از شیو کردن یکبار از مومک استفاده کنند یا بلعکس.که در نتیجه همیشه اون ضررهای گفته شده برایشان به وجود نیاید.

پاسخ در ۰۲/اسفند/۱۳۹۳ ۰۴:۱۶:۰۲ از dr.amiri (8,700 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
+5 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۲۲:۴۴ در زیبایی از mojtbe (270 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۳:۲۰:۱۸ در هورمونی و غدد از سهیلا (170 امتیاز)
+4 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۲:۳۶:۱۲ در مو از منصور۴۸۲ (120 امتیاز)
???????
...