Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  از بین بردن موهای زائد - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۷۰۷ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

از بین بردن موهای زائد

0 امتیاز

با سلام. رشد موهای زائد چه علتی داره؟ میشه اونا رو از بین برد برای همیشه؟ خیلی ممنون 

پرسش ۰۲/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۲۱:۳۲ در زیبایی از haniye (160 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز

ممکن است به خاطر ژنتیکی باشد و یا براثر مصرف داروهای خاصی مثل هورمون­ها و یا استروئیدها باشد. گاهی ناهنجاری­های پزشکی مثل بالا بودن هورمون مردانه­ی آندروژن یا وجود تخمدان­های پلی­استیک باعث بروز این اتفاق می­شود. به‌هرحال رفع علت در موارد بیمارگونه راه‌حل اصلی برای رهایی از شر موهای زائد است که باید به‌وسیله‌ی پزشک متخصص درمان بشود؛ اما راه­حل­های مختلفی برای برداشتن این موها وجود دارد که می­توان از آن­ها استفاده کرد.

تراشیدن: میزان رشد موها تعیین می­کند که چند بار در هفته باید آن­ها را تراشید. این روش بهترین راه برای خلاصی از شر موهای دست‌وپا و یا صورت است.

کندن موها: این روش جزو دردناک­ترین روش­هاست اما اگر تعداد موهای زائد اندک است جزو بهترین روش­های حذف موهای زائد است. توجه داشته باشید که برای نواحی بزرگ و پر مو نباید از این روش استفاده کرد.

اپیلاسیون و موبر: در مورد کرم­های موبری که تهیه می­کنید بسیار محتاط باشید. همه­ی این کرم­ها مثل هم نیستند. این مواد شیمیایی ساقه­ی مو را حل می­کنند و باعث می­شوند که رشد موهای بعدی با تأخیر صورت گیرد.

برداشت مو با لیزر: این روش یکی از طولانی­ترین روش­هاست که به سه تا چهار جلسه درمان و یا حتی بیشتر نیاز دارد. البته این رویه برای همگان مناسب نیست. بلکه موهای موردنظر باید تیره باشند. در این روش از پرتوی لیزر استفاده می­شود. این روش گران‌قیمت و گاهی دردناک است. این روش را تنها پزشکان مجرب و آموزش‌دیده می­توانند انجام بدهند. الکترولیز روش حذف موهای زائد است که خود فرد نمی­تواند آن را انجام بدهد و باید به‌وسیله‌ی فرد دوره­دیده صورت بگیرد؛ اما برای حذف موهای صورت و بدن قابل‌استفاده است. در این روش مرکز رشد مو به‌وسیله‌ی یک فرکانس رادیویی با موج‌کوتاه تخریب می­شود و بعد مو با استفاده از موچین و بدون ایجاد درد برداشته می­شود. بعضی معتقد هستند که الکترولیز دردناک است اما حقیقت این است که چنین روشی معمولاً درد و ناراحتی ایجاد نمی­کند. در روش­های جدید الکترولیز هرگونه ناراحتی و درد ازمیان‌رفته است.

پاسخ در ۰۲/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۲۲:۴۷ از dr.amiri (8,700 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۸/بهمن/۱۳۹۳ ۱۳:۳۴:۰۳ در زیبایی از کیانا اسدی (140 امتیاز)
+15 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۶/فروردین/۱۳۹۲ ۲۱:۰۸:۴۹ در مو از gomnam (800 امتیاز)
+8 امتیاز
2 پاسخ
پرسش ۰۸/فروردین/۱۳۹۲ ۱۶:۱۹:۰۲ در مو از kyaghoubi (380 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۰۹:۰۲ در زیبایی از masome22 (280 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۵۲:۳۱ در زیبایی از siros56 (240 امتیاز)
???????
...