Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  رابطه تیروئید کم کار و رشد موی زائد - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۰,۷۶۵ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

رابطه تیروئید کم کار و رشد موی زائد

0 امتیاز
با درود خدمت دکتر عزیز. من تیروئید کم کار دارم و موهای زائدم هم دارد زیاد می شود یعنی در چانه ام و زیر گردنم قبلاً اینقدر زیاد نمی شد و بعد اختلال پریودی هم دارم یعنی در یک ماه دو بار پریود شدم در دو ماه اخیر. بعد اینکه آقای دکتر هم گفتند مقداری هم چاق هستم می خواهم ببینم دلیلش از تیروئید من است بعد آزمایش هورمونی مردانه هم داده ام و نرمال بوده است بعد قرص تیروئید می خورم ناشا لوتکسین؟ نصف قرص را می خورم می خواهم ببینم دلیل آن چیست ؟ متشکرم از سایت خوبتان.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۰۴:۲۱:۰۹ در هورمونی و غدد از تاتار (140 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
اگر کم کاری تیروئید شما به خوبی کنترل شده و آزمایش های تیروئیدشان با مصرف دارو الان تنظیم هست، هیچ ربطی بین بیماری تیروئید و موهای زائد وجود ندارد و این را هم گفتم که کم کاری تیروئید باعث موهای زائد نمی شود ولی می تواند تشدید کننده آن باشد. ایشان اگر این علائمی که ایشان فرمودند دارند حتماً نیاز به بررسی بیشتری دارند. نرمال های سطح هورمون های مردانه در آزمایش خون دلیلی بر این که مشکلی وجود ندارد نیست این یک نکته و نکته دوم این آزمایش ها حتماً متخصص غدد تفسیر بشود بعضی وقت ها خود بیماران و یا بعضی از همکاران غیر متخصص این رشته آزمایش را نگاه می کنند و با میزان نرمال آزمایشگاه مقایسه می کنند که جلوی آن زده و می گویند که خوب سطح هورمون مردانه ات طبیعی است در حالی که ما تغییرات بسیار بسیار جزئی هورمون های مردانه را در آزمایشگاه چک می کنیم و با آن میزان نرمالی که در آزمایشگاه گذاشته معمولاً کاری نداریم برای ما خیلی حائز اهمیت است در تفسیر این آزمایشات. بهرحال خانمی که موهای زائد دارد یعنی مشکل هورمونی دارد این برابری حتماً باید در ذهن وجود داشته باشد که نمی شود از کنارش گذشت بخصوص که ایشان می فرماید که اختلال عادت ماهیانه هم اخیراً پیدا کرده اند.و چاق هم هستند بنابراین علاوه بر اینکه یک سونوگرافی تخمدان باید بدهند اگر ازدواج کرده اند بهتر است که با ترانس واژینال این سونوگرافی انجام بشود حتماً به متخصص غدد مراجعه کنند و تا این موهای زائد بیشتر نشده، درمان کنند. چون هر یک دانه مویی که موی زائدی تشکیل می شود درمانش به مراتب سخت تر خواهد بود.
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۰۴:۲۱:۵۳ از dr.amiri (8,700 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۶/بهمن/۱۳۹۳ ۲۰:۱۸:۴۱ در هورمونی و غدد از nikoo (1,730 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۷/آذر/۱۳۹۳ ۱۲:۰۴:۴۰ در هورمونی و غدد از sa98i (140 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
???????
...