Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  افزایش تمرکز با یادگیری یک زبان جدید - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۵۱۹ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

افزایش تمرکز با یادگیری یک زبان جدید

0 امتیاز
سلام. خواهش می‌کنم که در مورد افزایش تمرکز با یادگیری یک زبان جدید و فواید یادگیری یک زبان جدید توضیحاتی را بدهید. ممنون.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۴۶:۱۸ در ساير موضوعات از مبین ج. (230 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
محققان علوم رفتاری معتقدند هستند که توانایی صحبت کردن به بیش از یک زبان باعث افزایش قدرت تیزهوشی و قدرت شناختی افراد می‌شود و حافظه و تمرکز افراد را افزایش می‌دهد. همین‌طور مطرح کردند که کسانی که به بیش از یک زبان تسلط دارند درواقع توانایی بیشتری به هنگام اجرا چند پروژه مختلف دارند و اینکه چند کار را به‌طور هم زمان بتوانند انجام دهند. تسلط به دو زبان یا چند زبان مزیت های ذهنی و ادراکی فراوانی را برای افراد دارد و درواقع نوعی ورزش همچنان که اشاره شد برای ذهن محسوب میشود و بهترین راه برای پیشگیری از بیماری های شناختی برای فرد است برای جلوگیری از زوال عقل و همین‌طور آلزایمر یا تقلیل دادن این بیماری هاست. مطلبی دیگری که باید به آن اشاره کرد وقتی فرد از دو زبان استفاده می‌کند به هنگام استفاده از هر دو زبان ذهنش چالش هایی را تجربه میکند و درواقع تلاش ها و کشمکشهایی را به‌صورت ذهنی تجربه میکند که حاصل این کشمکش ها وتلاش ها افزایش مهارتهای ذهنی و روانی فرد هست. مطلب دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم : به این شیوه ارتقا دادن مهارتهای ذهنی باعث میشود که فرد در برابر بیماری های مرتبط با افزایش سن که بیماری های شناختی هستند مثل زوال عقل و آلزایمر معصونیت بیشتری پیدا کند. باید عرض کنم که خوبی ها و فواید دو زبانه بودن اختصاص به سن خاصی ندارد میتوان از سن کودکی این مسئله را به دنبال داشته باشد برای فرد و می‌تواند فرد دو زبانه بودن را از دوران کودکی آغاز کند و میتواند دردوران میانسالی هم یادگیری یک زبان دیگر را تجربه کند در نتیجه محدودیت سنی ندارد. هرچند ما از سنین پایین شروع کنیم به همان میزان بهره مندی از آن زبان و یادگیری ما به دقت بیشتری و به شیوه مطلوبتری اتفاق می‌افتد و لهجه ی بهتری نسبت به آن زبان پیدا میکند. و هر چه فرد زبان دیگری را یاد بگیرد این یادگیری زبان جدید زبان جدید و چندمین زبان تمرکز و توجه و حافظه فرد را افزایش میدهد. تحقیقات نشان دادند که علاوه بر اینکه فرد توجه و دقتش افزایش پیدا میکند، حافظه کوتاه مدت فرد هم به‌شدت تقویت میشود که این نقطه ی حائز اهمیتی است. مغز یک فرد دو زبانه در حین صحبت کردن مثل یک رادیویی میماند که همزمان دو کانال باهم پخش میشود و این باعث میشود که ؟ این افراد افزایش پیدا کند. به این معنی که شما وقتی با زبانی صحبت میکنید همزمان قادرید از زبان دوم هم استفاده کنید و این درواقع یک امتیاز برای شما محسوب میشود و میتواند کارآیی ذهن شما را افزایش بخشد. این دو محوری و دو جانبه بودن مغز باعث میشود که دسته بندی اطلاعات به بهترین شکل ممکن است صورت بگیرد.تمرکز روی مسایل مورد نیاز مغز،اجتناب از فکر کردن به مسایل غیر ضروری صورت میگیرد و فرد یاد میگیرد که همزمان روی چند کار تمرکز داشته باشد. پس نکته قابل‌توجهی در آن مورد که عرض کردم است که حافظه کوتاه مدت را برای فرد دارد زیرا گنجایش حافظه کوتاه مدت محدود است برای افراد برای کسانی که میخواهند تقویت مغز را داشته باشند بسیار کمک‌کننده است یادگیری زبان دوم و نکته پایانی که باید در این بخش عرض شود:" تحقیقی انجام دادند درباره ی افرادی که مبتلابه آلزایمر بودند و مشاهده کردند که افرادی که دو زبانه بودند 4سال دیرتر ابتلا به آلزایمر داشتند که این خود نکته قابل‌توجهی است. مهارتهای شنوایی افرادی که دو زبانه هستند به‌مراتب از افرادی که یک زبان را دارند بیشتر است.
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۴۸:۱۶ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۵۰:۰۹ در ساير موضوعات از مبین ج. (230 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۳:۱۶:۳۹ در ساير موضوعات از حمید7789 (380 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۸:۵۹:۴۳ در ساير موضوعات از pari2 (170 امتیاز)
+4 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۹/بهمن/۱۳۹۲ ۱۸:۳۵:۰۴ در ساير موضوعات از حمیدرضا (10,190 امتیاز)
???????
...