Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  صدمه های موخوره و چگونگی جلوگیری آن - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۷۹۸ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

صدمه های موخوره و چگونگی جلوگیری آن

0 امتیاز
سلام. در مورد موخوره که صدمات زیادی را به ساقه ی موها وارد می‌کند و این‌که برای جلوگیری از این صدمات به‌خصوص برای خانم‌هایی که موهای بلندی دارند چه کارهایی می‌توانند انجام بدهند که این صدمات وارد نشود؟ ممنون.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۵۶:۳۳ در زیبایی از farnaz 23 (180 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
خانم‌ها باید دقت به این نکته داشته باشند، اگر می خواهند که موها سالم و موهای درخشان و بلندی داشته باشند باید یک سری نکات را دقت داشته باشند اولین نکته‌ای که ما همیشه به آن در این خصوص تأکید می‌کنیم این است که باید نسبت به شانه کردن مو دقت لازم را داشته باشند و از شانه های مناسبی استفاده کنند که بهترین گزینه برای این مسئله شانه های چوبی قدیمی که دندانه های پهن و بلندی دارند هست که میتواند برای شانه کردن مو مناسب باشد. نکته دیگری که باید به آن دقت داشته باشند  این است که، موخوره در اثر صدمات فیزیکی است که به مو وارد میشود درواقع وقتی ضربه به نوک مو وارد می‌شود مو مستعد موخوره می‌شود. پس باید دقت داشته باشند که این شانه کردن با ملایمت تمام تر صورت گیرد درواقع شانه کردن هم آداب خاص خود را دارد ابتدا بایستی موها به دو قسمت از سمت بالای سر به سمت گردن تقسیم کنند ابتدا شروع به شانه کردن یک سمت که همان سمت هم باید به بخشها کمتری قسمت شود. لایه لایه کنند مو را این باعث می‌شود که خیلی راحت‌تر مو شانه شود و آسیب کمتری به مو برسد. دقت داشته باشند که موها حتماً خشک باشد برای این منظور ما توصیه می‌کنیم قبل از حمام رفتن شانه کردن اتفاق بیافتد چون موهایی که خیس هستند آسیب بیشتری به آن‌ها وارد می‌شود زیرا شکننده تر و حساس تر هستند و امکان این‌که گره های خیس باز شود خیلی سختر از گره های موهای خشک است. مطلب دیگری که باید به آن اشاره کرد استفاده زیاد از سشوار و اتوهای مو باعث آسیب جدی می‌شود و باید دقت لازم را نسبت به این نکته داشته باشند. شانه کردن در مورد موها با توجه به جنس مو باید صورت گیرد؛ یعنی ابتدا توجه کنند که جنس موها چرب هست یا خشک است. موهای چرب باید کمتر شانه شوند چون فولکول های مو را تحریک میکند و باعث میشود این فولکولها چربی بیشتری را به پوست برسانند و باعث چرب شدن بیشتر موها می‌شود. نکته دیگری که باید به آن دقت داشته باشند؛ استفاده کمتری کنند از رنگهای شیمیایی که این‌ها باعث می‌شوند آسیب جدی به مو وارد شود و اگر می خواهند موهای شاداب تری داشته باشند با رعایت کردن یک سری نکات که ساده هم هست می‌توانند موهای شاداب، بلند و سالمی داشته باشند.
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۵۷:۵۲ از dr.mohajer (1,220 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۳:۲۱:۵۱ در زیبایی از mili_9 (140 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۳۰/بهمن/۱۳۹۳ ۱۱:۴۱:۲۴ در زیبایی از m.sh (200 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۵۹:۴۴ در زیبایی از setayesh (170 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۳۲:۱۱ در زیبایی از نیلوفر12 (300 امتیاز)
???????
...