Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  پیشگیری دامپرور از مبتلا شدن دام به بیماری لمپی اسکین - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۳,۱۵۰ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

پیشگیری دامپرور از مبتلا شدن دام به بیماری لمپی اسکین

0 امتیاز
سلام. می‌خواستم بدانم که دامپرور چه کار باید بکند تا پیشگیری بکند که دامش مبتلابه بیماری لمپی اسکین نشود؟ ممنون.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۱۱:۵۳ در ساير موضوعات از milad 33 (210 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
بله ، دستور العملی که برای همه‌ی دام داران صادر شده است می‌تواند که از گسترش بیماری جلوگیری بکند . مهم‌ترین کار هایی را که باید بکنند این است که در حال حاضر از هر گونه خرید و فروش دام و انتقال دام جلوگیری بکنند ، از ورود دام جدید به گله های شان خودداری بکنند علی الخصوص در نواحی که توسط سازمان پزشکی در آن مقررات قرنطینه ای اعمال می‌شود . از آن جایی که این بیماری  به واسطه ی حشرات و کنه ها ، حشرات خونخوار می‌تواند منتقل بشود ، سیستم مبارزه با حشرات و سم پاشی در محیط های  دام داری می بایستی در دستور کار قرار بگیرد . و درصورتی‌که از علائمی بیماری در هر دام داری دیده بشود ، به اولین دام پزشکی نزدیک به آن باید گزارش بشود و اقدامات لازم جهت تشخیص و معدوم سازی انجام بگیرد . منتهی این عرضه را هم خدمت تان عرض بکنم که گزارشی از این بیماری در استان تهران نداریم و انشاالله هم اقداماتی که انجام شده است ، گسترش بیماری را جلویش را خواهد گرفت . اقدامات لازم به منظور تامین واکسن هم توسط سازمان محترم دام پزشکی صورت گرفته است ، چرا که همان واکسن آبله را هم می‌شود استفاده کرد با ده برابر دوز در گاو. بازهم تکرار می‌کنم که بیماری مشترک نیست و جای نگرانی هم نیست .
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۱۲:۴۰ از dr.sharifi (7,320 امتیاز)
???????
...