Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  جلوگیری از ابتلا به اضافه وزن - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۸۱۹ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

جلوگیری از ابتلا به اضافه وزن

0 امتیاز

به نام خدا. برای جلوگیری از چاقی چه کار باید بکنم؟من دچار اضافه وزن هستم و هر کاری می کنم سبک نمیشم.

پرسش ۰۲/اسفند/۱۳۹۳ ۰۵:۳۷:۱۲ در کنترل وزن و تناسب اندام از aftab2 (180 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز

یک فرمول ساده برای چاقی وجود دارد وقتی شما انرژی دریافتی تان با انرژی سوخت و سازتان نخوند فرد دچار چاقی می شود پس اولین اقدامی که کسانی که دچار چاقی شدند انجام می دهند این است که با توجه به انگیزه ای که دارند سعی می کنند غذاهای دریافتیشان را محدود بکنند، روش های مختلفی را امتحان می کنند، سعی می کنند یک وعده غذا بخورند، سعی می کنند تک غذایی باشند، رژیم های متفاوتی که این روزها تبلیغ فراوانی را دارند، رژیم های ده روزه، پانزده روزه و امثال آنها، رژیم هایی که با هرچقدر تبلیغ معجزه آسا بودن مردم را بیشتر ترغیب می کنند که بتوانند وزنشان را کم بکنند، در نتیجه سعی می کنند از این رژیم ها استفاده بکنند، بلافاصله هر روز، روزی سه بار چهار بار خودشان را وزن می کنند و این را یک احساس موفقیت می دانند تا جاییکه خودشان دارند خودشان را وزن می کنند و می بینند این عدد سیر پایین رونده دارد به ویژه در روزهای اول خیلی احساس خوشایندی بهشان دست می دهد ولی به محض این که در یک جمع عمومی ظاهر می شوند، به محض این که دوستانشان، اقوام و نزدیکانشان که مدتی آن ها را ندیدند ملاقات می کنند می گویند چه کار کردی باخودت؟ چرا پوستت افتاده؟ نکنه مریض هستی. اینجاست که پایان رژیم غذایی خواهد بود. همان موقع است که نزدیکانی که بیشتر با آنها ارتباط داشتند تحت تاثیر این صحبت می گویند دیگر از این به بعد نباید رژیم بگیری. این یک تاریخچه ای است که خیلی از افرادی که دچار چاقی هستند به طور مداوم در طی سال تجربه می کنند. رژیم غذایی اتفاقا باعث سلامت پوست خواهد شد. مطالعات متعدد نشان داده که کسانی که دچار چاقی هستند هم چین و چروک ها بیشتر خواهد شد، هم سلامت پوست تحت تأثیر قرار می گیرد. ولی این معنایش این نیست که شما بیایید از رژیم های معجزه آسا استفاده بکنید. رژیم هایی که سریعا انرژی دریافتی را محدود می کنند، رژیم هایی که در مدت زمان محدود استفاده می شوند، رژیم های تک غذایی، رژیم هایی که با محدود نمودن انواع درشت مغذی ها و ریزمغذی ها همراه هستند راهی جز این نخواهد داشت که حتی اگر در کوتاه مدت کاهش وزن را برای شما داشته باشد: 1- این کاهش وزن طولانی نخواهد شد چون بدن سعی می کند با سیستم دفاعیش به نوعی بدن شما را از اینکه کاهش وزن بیشتری داشته باشید مقاوم کند.  2- کمبود ریز مغذی ها و درشت مغذی ها اولین علامتی که ظاهر خواهد کرد افتادگی پوست و ریزش مو خواهد بود. پس اگر دچار چاقی هستید رژِیم غذایی سالم را داشته باشید، وزنتان را کم بکنید ولی اعتصاب غذا راهی نخواهد بود که شما را بتواند هم کاهش وزنتان را تضمین کند و هم سلامت پوست و سایر اعضا.

پاسخ در ۰۲/اسفند/۱۳۹۳ ۰۵:۳۷:۵۶ از dr.amiri (8,700 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۳۸:۳۳ در کنترل وزن و تناسب اندام از Hosna75 (200 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۳:۳۸:۰۴ در کنترل وزن و تناسب اندام از ahamidreza (140 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۴/بهمن/۱۳۹۳ ۱۰:۵۵:۰۳ در کنترل وزن و تناسب اندام از sajjadext (330 امتیاز)
+7 امتیاز
1 پاسخ
???????
...