Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  آیا بازی کودکان در به وجود آمدن خلاقیت در آنها نقش دارد؟ - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۳۱۴ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

آیا بازی کودکان در به وجود آمدن خلاقیت در آنها نقش دارد؟

0 امتیاز
ظهرتون بخیر.آیا بازی کودکان در به وجود آمدن خلاقیت در آنها نقش دارد اگه میشه کمی توضیح بدید ممنون میشم.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۰۰:۰۰ در كودكان از armita opo (200 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
بازی در کودکان وسیله ای برای پرورش خلاقیت در آن ها محسوب می شود. و به همین دلیل باید تلاش شود تا بازی های سالم و مفیدی در برنامه ی روزانه کودک گنجانده شود. علاوه بر این بهره گیری از یک بازی مناسب میان کودکان می تواند راهی برای شکل گیری شخصیت و تقویت اعتماد به نفس آن ها باشد. کودکان حین بازی با هم سالانشان در غالب ارتباطات گروهی، نحوه با هم بودن و توانایی ایجاد ارتباط با دیگران را یاد می گیرند. و با این فرآیند کودک به راحتی برای زندگی در جامعه خود را آماده می کند.
بهترین زمان برای خلاقیت کودکان زمانی است که کودکان مشغول بازی هستند. تماشا کردن کودکان بهترین اطلاعات را در زمینه خلاقیت کودک در اختیار ما قرار می گذارد. خلاقیت مهم ترین عامل بازی است در بسیاری از مواقع کودکان خلاق اکثر از اسباب بازی های خودشان استفاده های گوناگونی می کنند که برای ما خیلی حیرت انگیز است. یک تکه چوبی که برای ما بی ارزش تلقی می شود کودک از آن یک تکه چوب می تواند هم به عنوان شمشیر استفاده کند و با آن بازی کند و هم در غالب عضا از آن استفاده کند. و هم می تواند به عنوان یکمرکب از آن استفاده کند، و می بینیم سوار بر یک تکه چوب می شود و مشغول بازی است در دنیای خودش. و یا یکجعبه خالی که به نظر ما خیلی بی ارزش است، برای یک کودک خلاق ارزش به مراتب بیش تر از بهترین اسباب بازی ها و پیچیده ترین اسباب بازی ها را دارد. نکته ای که وجود دارد در خلال بازی باید آزادی لازم را به کودک بدهیم، محدودش نکنیم.  این محدودیت مانع از بروز خلاقیت کودک می شود. و بازی های ابتکاری که والدین هم البته باید در آن سهیم شوند نقش به سزایی می تواند داشته باشد در افزایش خلاقیت کودکان. اگر بخواهیم به بازی هایی که خلاقیتی هم اشاره داشته باشیم می توانیم به نقاشی، موسیقی، شن بازی و خمیر بازی اشاره داشته باشیم. که از طریق این بازی ها در واقع کودک می تواند م؟؟؟؟ درون خودش را بروز دهد. و میتواند عقاید و درونیات خودش را در واقع بارز بکند.
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۰۰:۳۱ از dr.sharifi (7,320 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+6 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
+3 امتیاز
0 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
???????
...