Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  تاثیر اسباب بازی در انتخاب شغل آینده کودکان - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۵۷۹ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

تاثیر اسباب بازی در انتخاب شغل آینده کودکان

0 امتیاز
روزتون بخیر.آیا انتخاب نوع اسباب بازی شغل آینده کودکان را تعیین می کند؟متشکرم از سایت بی نظیرتان.
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۸:۵۶:۵۸ در كودكان از چیستا (170 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
نوع اسباب بازی کودکان می تواند بر وضعیت تحصیل و انتخاب شغل آینده آنان تاثیر گذار باشد. بر اساس تحقیقات انجام شده 68 درصد افرادی که در بزرگسالی در مشاغلی نظیر طراحی و معماری فعالیت می کنند از جمله کودکانی بودند که خانه سازی از بازی های مورد علاقه آنها بوده است متخصصین می گویند انواع بازی های مختلف پیام های متفاوتی در مورد اینکه انجام چه بازی های برای دختران و پسران مناسب است به آنها می دهد و اسباب بازی ها سواد آموزشی متفاوتی دارند که هر دو این مشخصه ها مهم هستند و بر تحصیل و انتهاب شغل کودکان نقش ویژه ای خواهند داشت.
پژوهشی که انجام شده نشان داده که بیش از 60 درصد افرادی که در مشاغلی مثل طراحی و معماری فعالیت می کردند در کودکی به خانه سازی با لگوها بیشتر مشغول بودند و افرادی که در بزگسالی به مشاغلی مثل بانکداری علاقمند بودند بیشتر علاقه داشتند با اسباب بازی هایی مثل پازل درکودکی فعالیت کنند. نقش اسباب بازی را ما در برنامه راجع به آن صحبت کردیم . نوع اسباب بازی  ها، انتخاب اسباب بازی ها، آنچه که حائز اهمیت هست والدین باید در انتخاب اسباب بازی های فرزندانشان دقت کنند که از کلیشه فاصله بگیرند. این که ما سعی کنیم یک اسباب بازی قالبی را به فرزندمان بدهیم از خلاقیت و قوه تخیل محروم اش می کنیم . پس باید  اسباب بازی ها کلیشه بودن ازش برداشته بشود. مثلا در مورد پسرها این رایج شده مه نباید عروسک بازی کنند در صورتیکه عروسک های زیادی وجود دارد که پسرها می توانند با نها بازی کنند و مناسب هست مثل عروسک های حیوانی، سرباز و هر عروسکی که می تواند پسربچه باهاش بازی کند. آنچ چیزی که باید بهش دقت بکنیم این هست که در این اسباب بازی ها افراط و  تفریط صورت نگیرد. یعنی تعادلی متناسب با جنسیت آنها صورت گیرد. یا در مورد رنگ ها ما رنگ صورتی را برای دختر ها اختصاص می دهیم و رنگ آبی را برای پسرها. حتی در فروشگاههای بزرگ وقتی وارد می شویم می بینیم که اجناس مربوط به پسرها جدا از دختر هاست . باید به این نکته والدین دقت کنند و تنها به دنبال این نباشند که یک وسیله را تهیه کنند که فرزندشان چند ثانیه ای یا چند دقیقه ای با اون مشغول باشد و آنها راحت باشند. باید بهترین بستر را برای گسترش خلاقیت و تخیل کودک فراهم کنیم تا بتوانند بهترین بهره مندی را داشته باشند . چرا که اسباب بازی ها بهترین ابزار هستند برای اینکه در آینده در حیطه های مختلف، کودک بتواند بهترین استفاده را ازش بکند. ما اسباب بازی هایی داریم که صرفا جنبه آموزشی دارند و باید حتما به این نکات دقت بکنند.
پاسخ در ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۹:۰۰:۳۰ از dr.jawaheri (5,480 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۰۰:۰۰ در كودكان از armita opo (200 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۹/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۵۷:۱۴ در كودكان از shahab58 (250 امتیاز)
+9 امتیاز
1 پاسخ
???????
...