Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  بازی ها چه تاثیری دارند بر روی شخصیت و شکل گیری شخصیت فرزندان در سال های آتی زندگی شان؟ - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۲۴۸ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

بازی ها چه تاثیری دارند بر روی شخصیت و شکل گیری شخصیت فرزندان در سال های آتی زندگی شان؟

0 امتیاز
با درود. بازی ها چه تاثیری دارند بر روی شخصیت و شکل گیری شخصیت فرزندان در سال های آتی زندگی شان؟متشکرم از سایت عالیتان.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۰۶:۴۸ در كودكان از نسیم 12 (170 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
بازی تاثیر بسزایی در رشد همه جانبه ی شخصیت کودک می گذارد. و کودک رو در جنبه های مختلف رشد می دهد روش جسمانی را ما شاهد هستیم در غالب بازی که ابتدایی ترین مطلبی هست که در بازی برای کودک اتفاق می افتد. رشد عاطفی را ما شاهد هستیم، رشد ذهنی و شناختی را شاهد هستیم. مثلا اگر بخواهیم اشاره ای به رشد شناختی داشته باشیم ما تاثیر بازی را در رشد شناختی از طریق تقویت زبان مشاهده می کنیم. اگر بخواهیم به رشد اجتماعی کودک و نقش بازی در آن اشاره داشته باشیم در غالب بازی کودک قوانین را یاد می گیرد. ارتباط اش با دنیای پیرامون اش افزوده می شود. همه این ها بیانگر این است که کودک جنبه های مختلف در غالب بازی می تواند رشد و نمو داشته باشد. اگر بخواهیم اشاره داشته باشیم به جایگاه بازی از نقطه نظر رویکرد های مختلف روان شناختی، روان کاوان معتقد هستند که بازی وسیله ای است که کودک می تواند تعارضات های خودش را در غالب آن حل کند. آسیب های روانی کودک، آسیب های عاطفی کودک کاهش پیدا میکند. وسیله ای است برای کاهش اضطراب کودک. اگر بخواهیم از نقطه نظر روان شناسان اجتماعی به جایگاه بازی اشاره داشته باشیم. و تاثیرش در تکامل شخصیت کودک باید به این اشاره داشته باشیم که روانشناسان اجتماعی معتقد هستند که در غالب بازی کودک نحوه سازگاری با دیگران را یاد می گیرد. خصوصا بازی های گروهی و دسته جمعی باعث می شود که کودک  افزایش پیدا کند. آن چیزی که مهم است تمام نظری پردازان با گرایش های گوناگون در روان شناسی تاکید بر این دارند که بازی تاثیر بسزایی در ساختار شخصیتی کودک در سال های آتی دارد و می تواند بستر مناسبی را فراهم کند برای رشد شخصیت کودک.
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۰۸:۰۷ از dr.salimi (7,640 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+1 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۰۲:۳۲ در كودكان از jony (170 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۳۲:۰۸ در كودكان از جواد 12 (160 امتیاز)
???????
...