Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  اثرات گرفتن مایع نخاعی در کودکان - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۶۰۷ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

اثرات گرفتن مایع نخاعی در کودکان

0 امتیاز
عصرتان بخیر جناب دکتر عزیر. یک سوالی داشتم از شما. نوه من تقریبا از یک سالگی تشنج کرده بود بعد بیمارستان رساندیم این ها مایع نخاع کمرش را هم گرفتند ولی از آن موقع خیلی عصبی است، خیلی هم بی قرار است اول هم قرص فنوباربیتال 15 روزی 3 تا بهش دادند ولی سه تا را که می خورد وعده بعدی که می خورد خیلی عصبی بود بعد دکترش را عوض کردیم یک دکتر دیگر بردیم دکتر گفت هر سه تا را شب بهش بدید و شب ها سه تا 15 می خورد الان 4 سالش هست خیلی عصبی هست. اصلا با دوستانش ارتباط برقرار نمی کند همیشه حالت تهاجمی دارد. می خواستم بپرسم این ها اثر همان تشنج هست یا مورد دیگری هست؟
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۱۵:۵۶ در كودكان از ura (170 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
تشنج باعث عصبی شدن نمی شود. خیلی وقت ها فکر می کنند که بچه که تشنج کرد عصبی می شود یا اختلالات خلقی پیدا می کند. معمولا علت این اختلالات خلقی و عصبی شدن دو تا عامل هست. یکی در بعضی از دوروها این اتفاق می افتد مثل  فنوباربیتال و یکی نحوه رفتار و ارتباط والدین. یعنی این که متاسفانه به دلیل بروز این بیماری یک کمی نوع رابطه و نوع شکلی که ارتباط می گیرند پدر و مادر با بچه تغییر می کند.
حمایت بیشتر بکنند یا محدودیت های بیشتر ایجاد بکنند یا مجوز بیشتری برای پرخاشگری به بچه بدهند یعنی نوعی که در یم فضای طبیعی تر اتفاق می افتد، نوع ارتباطی که ممکن است کمک کند به بچه یاد بدهد که پرخاشگری کمتری داشته باشد معمولا در این ارتباط اتفاق نمی افتد و این خیلی مهم است که والدین آموزش های لازم را ببینند چون خیلی وقت ها همه چیز را به این نسبت می دهند که این بیمار هست، مریض هست یا اینکه این تشنج کرده پس عصبی است، مثلا اگر فشار بهش بیاید این اتفاق می افتد یا الآن چون دارو می خورد پس اجازه دارد که این کارها را بکند و آن ارتباط سالم شکل نمی گیرد.
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۱۶:۲۱ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+1 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
???????
...