Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  اسکان بیماران شهرستانی در تهران - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۵۸۵ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

اسکان بیماران شهرستانی در تهران

0 امتیاز
خدمت شما سلام عرض می‌کنم. رجناب آقای دکتر در مورد اسکان بیماران شهرستانی در تهران بفرمایید که آیا مجمع خیرین در این خصوص اقدامی انجام کرده اند؟ ممنونم.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۱۳:۰۶ در ساير موضوعات از mohamad 4 (200 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
یکی از معضلات خانواده‌ها به‌خصوص خانواده‌های کم‌درآمد و بی‌بضاعت یکی از معضلاتشان، یکی مریضی مریضان است که در بیمارستان است یکی هم نداشتن مکانی برای استراحتشان . یعنی نوعا در این مسئله نه‌تنها در تهران بلکه در شهرستان‌های دیگر هم، در استان‌های دیگر هم هست. که این‌ها نوعا اسکانشان یا توی خود محوطه‌ی بیمارستان‌ها است، روی آن چمن‌ها یا آسفالت خیابان یا در بیرون بیمارستان که این ظاهرا هم برای نظام جمهوری اسلامی خیلی خوب نیست و هم این حرمت این خانواده‌ها شکسته می‌شود و دچار ناراحتی‌های عدیده‌ای خواهند شد که یکی از برنامه‌های جدی نظام ما و وزارت محترم بهداشت باید همت بر این باشد که این معضل رفع بشود.  ما در کل در بعضی از استان‌ها ازجمله تهران البته به‌صورت محدود این کار را کردیم، یعنی همه‌گیر و جدی نبوده علتش هم نبودن بانی و خیری که به این مسئله توجه بکند، بوده است. بحمدالله رفته‌رفته دارد توجه بیشتر می‌شود به این مسئله. هم شهرداری 2 روز پیش قولی به وزیر محترم دادند که این کار را بکنند، هم ما خودمان در مردم و خیرین عزیزمان مذاکرات زیادی داشتیم و قرار است که این کار بشود. ما الآن در بعضی از بیمارستان‌ها مثل مسیح دانشوری، خدمتتان عرض بشود که این کارشده است. در بیمارستان فیروزگر که یک جای خوبی را خیر بزرگ و عزیزی ساختند برای این کار و بعضی جاهای دیگر ازجمله مشهد و بعضی از استان‌ها و شهرستان‌ها شده است ولی چیز چشمگیری نیست و امیدواریم انشاء الله که ، حالا الآن که صدای من را خیرین عزیز می‌شنوند، روی این مسئله وجهه‌ی همتشان را بیشتر بکنند و همت بکنند ما را یاری بکنند و هم خود ما انشاء الله تلاشمان بر این است که این کار را انجام بدهیم. ما دو روز پیش با یک جانباز عزیزی که ایشان واقعاً درراه خدا دو تا چشمشان را داده‌اند ، ایشان مذاکره‌ای داشتیم اتفاقاً خودشان پیشنهاد کردند که ما آمادگی داریم که فعلاً در دو تا بیمارستان دو تا همراه سرا بسازیم. لذا انشاء الله با دعای شما با کمک شما که صدای ما را به گوش می‌رسانید و انشاء الله عنایت خدا این کار در برنامه‌ی جدی ما هم هست و انشاء الله به‌زودی اعلام می‌شود.
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۱۴:۰۳ از dr.salimi (7,640 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
+2 امتیاز
1 پاسخ
+1 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
???????
...