Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  بهتر شدن روزه داری در ماه مبارک رمضان - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۶۷۳ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

بهتر شدن روزه داری در ماه مبارک رمضان

0 امتیاز
سلام. توصیه ی شما برای این که در ماه مبارک رمضان روزه داری بهتر انجام بشود، چیست؟ خیلی ممنون.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۴۴:۰۶ در ساير موضوعات از arman m. (180 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
نان سبوس دار به دلیل فیبری که دارد باعث می شود که پیش گیری از یبوست اتفاق بیفتد . یکی از مشکلاتی که افراد در خلال روزه داری از آن شکایت می کنند ، یبوست هست . پس فراموش نکنیم نان سبوس دار می تواند باعث پیش گیری از این قضیه بشود . اما اگر بخواهیم به مطالب دیگری در خصوص وعده ی سحری اشاره داشته باشیم ، ببینید وعده ی سحری ، وعده ی غذایی بسیار مهمی است و افرادی که این وعده را حذف می کنند ، ممکن است تبعات جبران ناپذیری را دستگاه گوارش شان متحمل بشود . بنابراین باید حتما در وعده ی سحر غذا میل کنند ، چون علاوه بر خنثی کردن اسید معده به دنبال شام زیادی که افراد در شب مصرف می کنند باعث می شود که فرد در طول مدت زیاد روزه داری که در طول روز ساعات روزه داری زیاد هست ، دستگاه گوارش او کم تر  دچار آسیب بشود و در واقع سیستم گوارشی را حفاظت می کند . مطلب دیگری که باید به آن اشاره بکنم ، وعده ی سحری حکم وعده ی ناهار را دارد برای ما یعنی ما می توانیم در وعده ی سحری غذا هایی که به طور معمول استفاده می کنیم ، برنج و خورشت های سنتی را مورد استفاده قرار بدهیم ، در کنار آن از روغن های سالم استفاده کنیم مثل روغن زیتون ، روغن کانودو استفاده بکنیم . حتما در این وعده ی سحری بایستی که سالاد را هم مد نظر داشته باشیم ، باعث می شود که آب بدن مان به خوبی تامین بشود . آب مورد نیاز بدن ما را در واقع تهیه و تامین می کند . بهتر است که این سالاد در کنار چاشنی هایی مثل آبلیموی تازه و سرکه ی بارزامیک ، روغن زیتون استفاده بشود که مفید فایده تر هست . خوردن سالاد میوه یا مخلوط میوه های فصل پیش از وعده ی سحری کمک می کند که ما اشتهای مطلوب تری را ما برای خوردن غذا در وعده ی سحری داشته باشیم در مورد کسانی که معمولا مطرح می کنند که ما اشتهای لازم را نداریم می تواند راه گشا باشد . مطلب دیگری که باید اشاره بکنیم این است که مصرف نوشابه های گاز دار بایستی اجتناب بشود ، چون باعث مضاعف شدن تشنگی فرد می شود . غذا هایی که تند هستند ، پر ادویه هستند ، مصرف فست فود ها راه گشا نیست  و تشنگی شما را در طول روز مضاعف می کند . پس دقت لازم را داشته باشید . بهترین نوشیدنی در وعده ی سحر آب هست که می توانیم بگوییم ، در کنار لیموی تازه آن را طعم دار کنیم و باعث می شود که تشنگی به میزان زیادی کاهش پیدا کند و برای پیش گیری از بوی نامطبوع دهان که معمولاً شکایت می کنند افراد ، البته یک مقداری از این بو طبیعی هست ، اما آن کسانی که خیلی شکایت از این موضوع دارد به دلیل رایحه ی نامطبوعی که اذیت شان می کند بهتر است که از سیر و پیاز در این وعده اجتناب بشود تا بهداشت بهتری را در واقع افراد داشته باشند . رعایت بهداشت دهان و دندان هم که همیشه تاکید شده است.
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۴۴:۲۹ از dr.sharifi (7,320 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+1 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
0 پاسخ
+3 امتیاز
0 پاسخ
0 امتیاز
0 پاسخ
???????
...