Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  مضرات و مسائل مفید بوتاکس - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۱۶۲ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

مضرات و مسائل مفید بوتاکس

0 امتیاز
سلام. مضرات و مسائل مفید بوتاکس را توضیح می دهید؟
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۷:۱۱:۱۵ در ساير موضوعات از maryam ft (180 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
بوتاکس سم *بوتولیون هست یا همان شم مار است که به اندازه رقیق شده که فقط بتواند عضلات صورت در یک منطقه خاصی فلج بکند. بیشتر در ناحیه پیشانی، یعنی زمانی که اخم می کنیم 2 خط بین ابروها می افتد. این 2 خط به خاطر انقباض عضله ای است که بین ابروها قرار دارد. وقتی که تعجب می کنیم و پیشانیمان را بالا می اندازیم 4-3 خط موازی ابروها ایجاد می شود که این به دلیل عضلات پیشانی هست. یعنی عضلات پیشانی منقبض می شوند و این خطوط ایجاد می شود و پوست را با خود به سمت پایین می کشاند.
بشر به دنبال راهی برای برطرف کردن این خطوط بوده. تنها چیزی که فعلاً پیدا کردند بوتاکس هست. بوتاکس می تواند این عضلات را فلج بکند و در نتیجه باعث آزاد شدن پوست روی آن بشود و دیگر فرد نمی تواند عضلات را منقبض بکند و دیگر پوست نمی تواند همراه عضلات مربوطه به سمت پایین کشیده شود. اگر چین و چروک ها در مرحله اولیه باشند کاملاً باز می شوند. اگر خیلی عمیق باشند تا حدودی باز می شوند. در ناحیه پیشانی و در کنار چشم برای خطوطی که زمان خندیدن ایجاد می شود قابل مصرف هست. خطوطی که به صورت عمودی در بالای لب ایجاد می شود، خصوصاً برای افرادی که سیگاری هستند روی آن خطوط هم تزریق می شود. پس از نظر علمی مشکلی ندارد و جوان سازی یکی از فواید آن است.
مضرات بوتاکس به این شکل است که امکان دارد بوتاکسی که تزریق می شود استاندارد نباشد. الان در حال حاضر بوتاکس های چینی موجود است که عوارض خاصی داشته که در بوتاکس های مدل های دیگر یدده نشده است. بنابراین توصیه ما این است که اگر خواستند از بوتاکس استفاده بکنند حتماً از بوتاکس های استاندارد و غیر چینی استفاده بکنند. اگر چینی نباشد معمولاً مشکل خاصی وجود ندارد، یکی از عوارضی که در بوتاکس های استاندارد هم ممکن است دیده شود پتُز پلک هست، یعنی افتادگی پلک به صورت خفیف که معمولاً خود به خود در عرض 3-2 هفته ماکسیمم 1 ماه خودش خوب می شود. بنابراین اگر به وسیله پزشک تزریق شود عارضه جدی ندارد.
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۷:۱۲:۱۸ از dr.sharifi (7,320 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۴/بهمن/۱۳۹۳ ۰۹:۵۰:۲۸ در زیبایی از Msaberi_moghadam (11,390 امتیاز)
+7 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۳ ۱۵:۰۲:۲۱ در ساير موضوعات از ثامن1 (170 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۲۶:۲۰ در ساير موضوعات از mahnaz 78 (180 امتیاز)
???????
...