Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  مضرات لپ تاپ برای بدن انسان - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۱۴۹ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

مضرات لپ تاپ برای بدن انسان

0 امتیاز
روزتون بخیر.لب تاپ چه  مضراتی برای بدن انسان دارد؟لطفا کمی توضیح دهید. متشکرم از این سایت عالی.
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۳ ۱۵:۰۲:۲۱ در ساير موضوعات از ثامن1 (170 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
جدا نبودن کیبورد و صفحه نمایش که در لپ¬تاپ می¬بینیم به هم چسبیده هستند خود یکی از عوامل تشدیدکننده عوارض کار با کامپیوتر است. بخاطر اینکه فاصله¬ای که فرد با کیبورد و مانیتور دارد قابل تنظیم نیست. با عددهایی که من آن اعداد را اعلام خواهم کرد. در واقع سرش ناخودآگاه رو به پایین خم می¬شود و شاید دستش در وضعیت نامطلوب قرار بگیرد و خیلی پدیده¬هایی که نامطلوب است. دانشمندان بر این موضوع کار کردند و نسل جدید کامپیوترهایی که ما به صورت دستی استفاده می¬کنیم تبلت¬ها هستند. عملاً به نوعی این تبلت¬ها در واقع در دست ما هستند و این انعطاف را دارند که بدون اینکه روی پایمان قرار بدهیم بتوانیم با آن¬ها خیلی ساده مثل صفحه¬ی یک دفتر یادداشت کار کنیم. بگذارید از لپ¬تاپ که حالا به نوعی هم در واقع جای خود را در بازار به تبلت می¬دهد چند نکته را برای شما بگویم. وقتی با لپ¬تاپ کار می¬کنید نشستن طولانی و خیره شدن به مانیتور برای شما مسئله¬آفرین است. حداکثر تایمی که متخصصین برای کار با لپ¬تاپ مجاز می¬دانند 45 دقیقه است. و بهتر است روی میز یا صندلی بگذارید مقابل خود و سعی کنید شبیه کامپیوتر با آن کار کنید. اگر بعد از 45 دقیقه بلند نشوید، قدم نزنید و مفاصل مچ دست و پاهایتان را یک نرمش کوچک ندهید قطعاً در درازمدت یعنی یک هفته چند ماه و یا بیش از یکسال دچار دردهایی خواهید شد که خدای نکرده ممکن است مزمن هم بشود. مچ دست و پا بیشتر در معرض خطر هست. فاصله چشم ما تا صفحه¬ی مانیتور باید 50-60 سانتی¬متر باشد. اگر بتوانیم طوری لپ¬تاپ را روی میز بگذاریم و ما روی صندلی بنشینیم (نه اینطور که این آقا نشسته، این روش نادرست است کاش یک ضربدر قرمز روی تصویر بود) زاویه ستون فقراتمان صاف قرار بگیرد آنوقت مشکل زیادی نداریم. نکته دیگر این است که ارتفاع صندلی ما موقع کار کردن با کامپیوتر یا لپ¬تاپ 41-51 سانتی¬متر باید باشد (بسته به طول استخوان ساقمان، یعنی افراد قدبلندتر قاعدتاً صندلی¬های بلندتری دارند) یادمان باشد روی صندلی باید طوری باشد که هوا را عبور بدهد. آن بحثی که در خبر اشاره شده بود راجع به ناباروری، عمدتاً ناباروری ناشی از بالا رفتن دمای بدن به صورت کنترل نشده هست که می¬تواند سلول¬های زایای موجود در گامت¬های جنسی را از بین ببرد در طول زمان که این خطرناک است. که این پدیده در برخی مسائل ارولوژیک هم مثل در واقع افزایش شبکه¬های عروقی پیرامون گامت¬های جنسی مردانه رخ می¬دهد.ارگونومی بدن را از حالت تعادل خارج می-کند.بنابراین این تهویه صندلی هم مهم است. اجازه بدهید اشاره کنم صندلی که می¬نشینید که پشتتان را فرا باید بگیرد یک گودی کمر را باید پر کند یک عرض 32-36 سانتی¬متری باید داشته باشد. بهتر است که تا شانه¬های شما 95-110 سانتی¬متر بالا بیاید. کف¬پوش چوبی می-تواند از تجمع الکتریسیته ساکن جلوگیری کند. مچ دستتان را حتی¬الامکان خم نکنید. مچ دست و ساعد در یک امتداد باشد تا کمتر دچار عوارض کار با لپ¬تاپ، رایانه و اینها بشوید و البته به نظر می¬آید تبلت تا حد زیادی دارد این مسائل را حل می¬کند.
پاسخ در ۰۶/اسفند/۱۳۹۳ ۱۵:۰۲:۴۳ از dr.jawaheri (5,480 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+7 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
+6 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۳۰/تیر/۱۳۹۳ ۰۹:۳۱:۱۱ در ريه و تنفس از انا (390 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
???????
...