Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  استحمام با نشاسته برای درمان زونا - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۵۲۸ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

استحمام با نشاسته برای درمان زونا

0 امتیاز
ضمن عرض سلام خودم . سوالی داشتم. در آبله مرغان بچه ای که مبتلا به بیماری زونا بود را در وان نشاسته استحمام می کردند، آیا این روش مفید است یا یک روش قدیمی است؟
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۷:۴۹:۰۵ در ساير موضوعات از mehrdad na. (200 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
شاید بیشتر به خاطر حالت تسکین از آن استفاده شود. بیشتر برای آبله مرغان یا زونا وان پرمنگنات استفاده می کنیم، بیشتر به خاطر خاصیت ضد عفونی داشتن که ضایعات را زودتر خشک می کند. این درمان خوبی است. یا محلول های خشک کننده ای که متخصصین توصیه می کنند. این ها را فرد به صورت کمپرس روزانه 2 تا 3 استفاده می کند. برای اینکه ضایعات را زودتر خشک کند و جلوی انتشار آن و به خصوص عفونی شدن آن را بگیرد. به خصوص افراد مسن تر و افراد مبتلا به نقص سیستم ایمنی مستعد سوار شدن عفونت روی ضایعات هستند. به جز درمان ضد ویروس و درمان خشک کننده که گفته شده حتماً فرد باید استحمام روزانه داشته باشد، ضایعات دستکاری نشود، شستشوی ساده با آب و صابون حتماً باید انجام شود. خیلی از افراد فکر می کنند برای این که تاول هایشان پاره نشود نباید حمام کافی داشته باشند. حتماً استحمام روزانه توصیه می شود. درمانی بعدی که درمان خیلی مؤثری است کمک به کاهش درد بعد از زونا است اگر درد بیشتر از 1 ماه طول بکشد نورالژی بعد از هرپست یا بعد از زونا به آن اطلاق می شود که در این موارد فرد بهتر است خیلی ناحیه درگیر مثلاً اگر صورت یا بدن است را در محیط گرم قرار ندهد. محیط اتاق حتی الامکان خنک باشد و از آب ولرم برای استحمام استفاده شود، از داروهایی که برای کاهش درد استفاده می شود توصیه می شود که اصلاً از مخدرهای خوراکی استفاده نشود. از داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای که داروهایی هستند که خیلی خوب درد را کاهش می دهند استفاده می کنیم. مثلاً داروهی * آمیپیریپترین داروی خوبی است یا داروهای دیگری که بیشتر همکاران نورولوژیست متخصصین اعصاب استفاده می کنند داروهایی هستند که برای درد بعد از زونا خیلی مؤثر هستند.
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۷:۵۱:۱۳ از dr.amiri (8,700 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۷:۴۹:۰۱ در ساير موضوعات از mehrdad na. (200 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۸:۰۴:۲۵ در ساير موضوعات از mehran b (200 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۷:۴۸:۵۶ در ساير موضوعات از mehrdad na. (200 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۸:۲۳:۳۴ در ساير موضوعات از ghasem m (180 امتیاز)
???????
...