Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  جوش و کیست درمان نشده در صورت - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۰۹۷ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

جوش و کیست درمان نشده در صورت

+6 امتیاز
با سلام و خسته نباشید

صورت همسر من آکنه یا جوش دارد چند بار به دکتر مراجعه کرده است که بعد از یک سری تجویز دارو جوش های صورت همسرم خوب شده بود اما بعد از مدتی که دارو دکتر داروها را قطع کرده بود دوباره صورتش به همان صورت است و گفته دیگر نباید این دارو ها را مصرف کنی . گفته بود احتمال دارد کیست داشته باشی لطفا در این زمینه ما را راهنمایی بفرماید .

در ضمن جوش های فقط در نایه صورت است و ریز و زیاد هستند

ممنون
پرسش ۲۶/خرداد/۱۳۹۲ ۲۲:۴۰:۵۹ در زیبایی از aryarad65 (420 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد ۲۲/تیر/۱۳۹۳ ۱۳:۳۸:۲۲

1 پاسخ

+2 امتیاز
 
بهترین پاسخ

سلام:


 در مورد چوش صحبت بسیار گسترده است اما اگر با درمان جوش شما بهبود یافت درمان را قطع نکنید بلکه با مشاوره با پزشک خود داروهای مصرفی را تعدیل دهید. گاهی نیاز است تا کنترل کامل جوش صورت بمدت شش ماه دارو مصرف کرد. در صورتی که بعد از مصرف دو ماه از دارو جوش صورت شما بهبودی نیافت شما به داروهای مصرفی مقاوم هستید و باید درمان تغییر یابد. بسته به نوع جوش و وضعیت جسمانی و هورمونی بدن دارو انتخاب می شود. پس بدون مشاوره با پزشک خود اقدام به مصرف یا تغییر دارو نکنید. در صورتی که با مصرف دارو تغییری در وضعیت جسمانی و یا پوست شما ایجاد شد پزشک خود را در جریان گذارید. در مواردی که کیست و ندول ایجاد شود گاهی نیاز به تزریق دارو بداخل کیست و ندول است. جوشهای سر سیاه و سر سفید اگر با مصرف کرم های لایه بردار تخلیه نشوند نیاز به تخلیه آنها با وسایل خاصی است. پس از فشار دادن این جوشها و هر نوع جوش جهت تخلیه آن پرهیز کنید چون باعث شدت التهاب و ایجاد جوشگاه میگردد. از کندن جوشها اجتناب کنید چون باعث لک و ایجاد جوشگاه میگردد. در طول درمان گاهی نیاز است که از آنتی بیوتیک خوراکی از قبیل تتراسایکلین، اریترومایسین، داکسی سایکلین و غیره … مصرف نمایید. این داروها علاوه بر کاهش مقدار باکتری باعث کم شدن التهاب نیز میگردند. از عوارض جانبی داروها هراس نداشته باشید و به پزشک خود اطمینان کنید چون ترس از دارو باعث اختلال در روند درمان می گردد. در صورت هر گونه تغییری در مزاج و وضعیت جسمی پزشک خود را مطلع نمایید. اگر داروئی غیر از داروی درمانی جوش مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید. مصرف بعضی از داروها در زمان بارداری و شیر دهی مضر هستند بنابراین در صورتی که شما باردار هستید یا به نوزادتان شیر می دهید به اطلاع پزشک برسانید. در مواقعی جوش به داروهای رایج جواب ندهد و یا جوش بصورت کیست و ندول های بزرگ باشد با صلاحدید پزشک شاید نیاز به مصرف داروی اکوتان (ایزوتره تینوئین) باشید. این دارو عوارض متعددی دارد که الزاماْ در هر بیماری دیده نمی شود. باید قبل از شروع و در طول درمان برای پیشگیری از عوارض این دارو معاینات پزشکی و آزمایشات لازم انجام گیرد. در حین مصرف این دارو و احتیاطاْ تا یک سال بعد از قطع دارو باید جلوگیری از حاملگی صورت گیرد. دوره درمان باید کامل شود چون می تواند باعث عود جوش گردد. توصیه های پزشک را در حین درمان جوش فراموش نکرده و دقیقاْ اجرا کنید. همیشه در ذهن داشته باشید که جوش را نمی توان بطور کامل از بین برد ولی می توان آن را کنترل نمود.

پاسخ در ۲۷/خرداد/۱۳۹۲ ۱۱:۳۲:۳۱ از Dr.Khatami (82,650 امتیاز)
انتخاب ۲۷/خرداد/۱۳۹۲ ۱۳:۱۴:۲۸ از Dr.Shidvash
با تشکر از شما خانم دکتر
 . ولی دکتر داروها را قطع کرده و گفته دیگر نباید مصرف کنی احتمالا مشکل شما در کیست تخمدانی است الان ما نوبت سنوگرافی گرفتیم که ببینیم کیست داره یا نه در ضمن مادر و خواهر همسر من هم همین جوش ها رو دارند . آیا ربطی به کیست تخمدانی دارد یا خیر
سلام:
بله کاملاٌ.
کیست تخمدانی درمان نشده در خانمها--که جدیداٌ شیوع آن خیلی زیاد شده-- باعث ایجاد جوشهای مقاوم به درمان می شود و با بر هم زدن نظم هورمونها و تولید هورمون مردانه در بدن خانمها علائمی مثل جوش، موی زاید، به هم خوردن نظم عادت ماهانه و ناباروری، چرب شدن پوست و مو و ریزش موی سر را به همراه دارد. حتما اگر صلاحدید پزشک اینگونه بوده در صدد تشخیص و درمان باشید تا دچار عوارض بیشتر نشوید.

پرسش‌های مرتبط

+6 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۷/آذر/۱۳۹۲ ۱۴:۲۰:۳۰ در سلامت پوست از mahsa12134 (210 امتیاز)
+4 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۱۷:۵۰ در زیبایی از lleila afshari (400 امتیاز)
+6 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۱۲:۴۷ در سلامت پوست از dan1al (490 امتیاز)
+10 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۰/تیر/۱۳۹۲ ۱۲:۴۸:۲۹ در سلامت پوست از sajjad11200 (400 امتیاز)
+6 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۷/خرداد/۱۳۹۳ ۱۵:۵۱:۰۵ در سلامت پوست از amir2016 (260 امتیاز)
???????
...