Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  ارتباط ریزش مو با ژل و موخوره - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۲۰۹ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

ارتباط ریزش مو با ژل و موخوره

0 امتیاز
در مورد ژل و موخوره و بد حالتی مو اگر می شود بنویسید ارتباطش با مو و ریزش مو. تشکر
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۱۴:۳۹ در مو از ناز2 (180 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
موخوره علتش درواقع آسیب فیزیکی به تنه مو است. موخوره در موهای بلند بیشتر است چرا چون موهای بلند بیشتر شانه می کنند. کسانی که خیلی شانه می کنند. حالا اینجا پیش می آید که چه شانه ای استفاده کنیم. یک شانه ای که باز نه خیلی نه سفت باشد و نه خیلی نرم باشد اینکه حالا یک کسی است موهایش خیلی خشن است و خیلی زبر است شاید شانه های نرم اصلاً به دردش نخورد پس نمی شود یک نسخه نوشت شانه های در واقع، در واقع برای همه بگوییم شانه های فلزی استفاده شود و شانه های چوبی استفاده شود پس براساس جنس مو می توانیم نوع شانه را طراحی کنیم ولی مطمئناً خیلی این نوع شانه ارتباطی ندارد ولی زیاد شانه کردن ایجاد موخوره می کند. بستن زیاد مو کسانی که موهای بلند دارند حالا بیشتر خانم ها اینها مجبورند موهایشان را خیلی محکم ببندند. می گویند وقتی این موها بسته می شود تغذیه قسمتهای انتهای مو خوب صورت نمی گیرد و مو دوشاخه می شود و مو گره گره می شود حالا لاتین این موخوره تیکروتولوزیست؟ درواقع حالت دوشاخه شدن انتهای مو است که خیلی چیز شایعی است و ممکن است بعضی موقع ها برطرف نشود و لازم باشد فرد بالای ایجاد موخوره، موهایش را کوتاه کند ولی به بیمار می گوییم: 1- موهایش را خیلی زیاد نبندد. 2- وسواسی شانه نکند. سشوار نزدیک استفاده نکند انتهاهای مویش را اگر موهایش زیاد خشک است، چرب کند. با روغن زیتون، با روغن نارگیل، با همین چیزهایی که خیلی عادی و طبیعی باشد اگر خوب نشد حالاباید کوتاه باشد و اگر آن عاداتش را ترک کند مطمئناً احتمال بازگشت موخوره دیگر وجود ندارد ولی اگر دوباره موهایش را محکم ببندد سفت شانه کند و زیاد شانه کند دوباره موخوره ایجاد می شود و خیلی ها می گویند ما موهایمان را کوتاه می کنیم تا دوباره بلند می شود دوباره موخوره ایجاد می شود به خاطر اینکه آن آسیب وجود دارد و باید آن رفتار عوض شود و اگر این رفتار عوض نشود این اتفاق ممکن است تکرار شود. استفاده از ژل، کتیرا، وکس مو اگر کم باشد اشکالی ندارد ولی زیادش قطعاً آسیب می زند به تنه مو آن لطافت تنه مو را در واقع کم می کند و مو را خراب می کند و توصیه می شود دفعات استفاده آن خیلی کمتر باشد.
پاسخ در ۰۶/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۱۴:۵۹ از dr.waseghi (9,450 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+9 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۶/اسفند/۱۳۹۱ ۱۳:۰۲:۳۹ در مو از s2m123 (240 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۳۲:۰۵ در مو از دانیال37 (280 امتیاز)
+5 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۲۲:۵۰ در مو از داوود233 (440 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۱/اسفند/۱۳۹۳ ۲۰:۲۴:۳۲ در خارش از mim6 (190 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۱/مرداد/۱۳۹۹ ۱۲:۲۶:۰۰ در مو از مهرداد الف (120 امتیاز)
???????
...