Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  ارتباط دیابت و کبد چرب با ریزش مو - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۱۵۱ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

ارتباط دیابت و کبد چرب با ریزش مو

+2 امتیاز
خسته نباشید. من 50 سال سن دارم. 4الی5 ماهی هست ریزش شدید مو دارم. من چون ناراحتی غدد هم دارم، دیابت هم دارم و هم کبدم چرب هست. می خواستم بدونم ارتباطی به این مساله دارد یا نه؟ممنون میشم جواب بدید.
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۳۲:۰۵ در مو از دانیال37 (280 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
ببینید خیلی از افراد مراجعه می کنند سراسیمه که ریزش موهامون خیلی زیاد شده است. هردفعه میرویم حمام چاهک حمام پر می شود داریم کچل میشویم و از این داستانها. خوب میدانیم که خانم ها خیلی حساس هستند سر موهایشان و بعضا من دیدم که زندگی هایشان مختل می شودو کارشان را ول می کنند و می چسبند به اینکه تارها ممکن است جایگزین نشود. ببینید. مهمترین مسئله در درمان ریزش مو، واقعا تشخیص علت آن هست. علل متعددی در خانم ها می تواند موجب ریزش مو بشود. یکی از شایع ترین آنها درواقع کمبود اهن هست. می دانید به واسطه خونریزی های ماهانه در خانم ها مسئله فقر آهن خیلی شایع هست. حالا اگر کسی 1:37 داشته باشد در رحمش که این خونریزی ها بیشتر شود یا هر اختلال و غددی که خونریزی های را بیشتر کند، یا اصلا فرض کنید که مشکل گوراشی داشته باشند و از آن طریق خون را از دست بدهند. همه این ها زمانیکه ذخیره آهن یا 1:53 از یک حدی کمتر بشود یکی از اولین علائم ریزش موها هست. مسئله بعدی که در خانم ها باید به ان توجه کنیم مسائل هورمونی هست. این دوست عزیز فرمودند که ناراحتی های غدد دارند، دیابت دارند. حالا کبد چرب خیلی ربطی به ریزش مو ندارد. اما یکی از مهمترین مسائل واقعا مشکلات تیروئید هست. یعنی خیلی از اوقات ما میبینیم همراهی دارد کسانی که دیابت دارند و در کنارش ممکن است که هیچ بررسی هم نشده باشد ولی مشکل تیروئید داشته باشند . چه کم کاری و چه پرکاری می تواند باعث ریزش مو بشود. خیلی از کاهش وزن ها و رژیم هایی که افراد می گیرند به صورت ناگهانی وزن کم می کنند از علل مهم ریزش مو هست. خیلی از داروهایی که مصرف می کنند ممکن است اصلا به ذهنشان نرسد که اینها می تواند باعث ریزش مو بشود شامل قرص های جلوگیری از بارداری . درسته که در خیلی ها ممکن است موهایشان را بهتر کند اما در خیلی ها هم باعث ریزش مو می شود. بخصوص قطع کردن آن هم یک داستانی هست که خودش باعث ریزش مو می شود.
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۴۶:۲۷ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۱/مرداد/۱۳۹۹ ۱۲:۲۱:۴۹ در كبد و كيسه صفرا از amir.jh (120 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۱۴:۳۹ در مو از ناز2 (180 امتیاز)
+9 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۶/اسفند/۱۳۹۱ ۱۳:۰۲:۳۹ در مو از s2m123 (240 امتیاز)
+5 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۲۲:۵۰ در مو از داوود233 (440 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۱/اسفند/۱۳۹۳ ۲۰:۲۴:۳۲ در خارش از mim6 (190 امتیاز)
???????
...