Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  پیشگیری از ریزش مو - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۱۸۴ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

پیشگیری از ریزش مو

+2 امتیاز
ظهرتون بخیر. در مورد گلاب و ریزش مو اگر میشه توضیح بدید؟و در مورد پیشگیری آن توضیح دهید؟ باسپاس.
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۳۳:۰۸ در زیبایی از یوسف68 (340 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
بله در واقع اثر بوی خوش گلاب می تواند اثر آرموتراپی* داشته باشد و باعث ریلکس شدن و آرامش بشود. در مورد پوست هم می شود به عنوان یک پاک کننده ازش در واقع استفاده کرد. در مورد مسائلی که مطرح کرده بودند، یکی از استفاده از این کرم هایی که برای گریم استفاده می شود، خوب می تواند این باعث حساسیت پوست فرد بشود، می تواند که باعث بسته شدن منافذ پوست فرد بشود و به تبع به دنبالش جوش های زیر پوستی به وجود بیاورد، چسب هایی که گفته می شود گاهی اوقات استفاده می شود برای گذاشتن ممکن است یک سری عناصر گریم مثل سبیل و این ها، می تواند که باز حساسیت و آلرژی به وجود بیاورد یا تحریکی و پوست فرد را تحریک بکند. این مشکلاتی است که در واقع توی شغل این افرادی که در واقع گریم به دفعات زیاد انجام می شود برایشان، می تواند که پیش بیاید.
در مورد موها سوالی که پرسیده بودند که ریزش چه تعداد مویی در روز نرمال هست، معمولا حدود 100 تا، حالا می تواند 70 – 80 تا ، الی 120 تا باشد که این تعداد طبیعی هست و جایگزین می شود. خیلی افراد نگران می شوند، احساس می کنند که حالا 100 تا می ریزد دیگر دوباره در نمی آید. ولی اگر بیشتر از این بریزد یا اینکه گاهی اوقات در نیاید، آن موقع تعادل به هم می ریزد و دچار مشکلات ریزش مو می شوند.
در مورد پیشگیری، یکی اینکه در واقع باید مراقب پوستشان باشند و هر تغییری را همان طور که عرض کردم، ساده نگیرند، لازم باشد حتماً مراجعه کنند، مسئله ی دوم در واقع پیشگیری از آفتاب است. در واقع کاری که ما می توانیم بکنیم این است که خودمان را در معرض نور خورشید قرار ندهیم، اگر هم داریم می ریم بیرون حتماً ضد آفتابمان را بزنیم. هم در زمستان هم در تابستان. روزهای ابری و بارانی و آفتابی فرقی نمی کند، از دوران کودکی باید این کار ها را انجام بدیم. ضد آفتاب های مختلفی وجود دارد. بعضی ها مخصوص کودکان هست. بعضی ها مواد فیزیکی دارد که در واقع ترکیبات شیمیایی اش کمتر است. برای کودکان مناسب است برای خانم های باردار مناسب است. بعضی ها هم ترکیبات شیمیایی دارد که از نظر ظاهری یک مقدار قابل قبول تر است. که حالا می تواند یک مقدار حالت کرم پودری داشته باشد خانم ها دوست دارند استفاده بکنند یا بی رنگ باشد.
خانم دکتر الان کم کم فصل تابستان می شود، خیلی از خانم ها و آقایان مایل هستند که آفتاب بگیرند کنار استخر و از مزایای آفتاب استفاده بکنند، بخصوص ما خانم ها که از یک طرف شما پزشکان می گویید که آفتاب بگیرید، به صورتی که پوشش نداشته باشید، ما می توانیم این کار را در استخر ها بکنیم که ویتامین D را جذب کنیم، از یک طرف باید بترسیم از سرطان ! –حالا ویتامین D خیلی می تواند در افراد پایین باشد، این را بهتر است با یک آزمایش خون متوجه شوند. و اگر پایین باشد حتماً لازم است که در مان خوراکی داده بشود ولی معمولا آفتابی که مثلاً به اندازه ای که به پشت کف دست ما می خورد یا به صورت می تواند به مدت کم برای ساخته شدن ویتامین D کافی باشد. ولی اینکه ما برویم آفتاب بگیریم و دچار آفتاب سوختگی بشیم و خیلی افراد تاول می زند پوستشان. این آفتاب سوختگی نه خیلی به درد ویتامین D می خورد نه عوارضی به این شکل دارد.
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۳۱:۰۵ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۳۱:۳۰ در زیبایی از یوسف68 (340 امتیاز)
+5 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۴۶:۳۵ در مو از میقات (210 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۳:۱۹:۲۷ در زیبایی از Fahimeh94 (120 امتیاز)
???????
...