Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  ریزش مو بعد از زایمان - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۱۹۵ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

ریزش مو بعد از زایمان

+2 امتیاز
سلام ، خسته نباشید. سلام دارم خدمت دکتر. یک سوالی داشتم من تا حالا دو تا زایمان داشتم، بعد از زایمان هام تقریبا 2 ماه بعد زایمان هام دچار ریزش خیلی شدید می شوم. طوری که مثلاً افسردگی می گیریم. دو طرف موهام خیلی خالی می شود، که پس از شیردهی خودم ، شیر می دهم به بچه ها، بعد از 2 سال خرده خرده خوب می شود ولی نه آنجوری که خودم می خواهم. الان سومین حاملیگیمه. 29 سالم هست و می خواهم ببینم آیا راهی هست که من بعد از این زایمانم از شدت ریزش موهایم کم کنم؟ متشکرم.
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۳۱:۳۰ در زیبایی از یوسف68 (340 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
یک نوع ریزش مو هست، به اسم تلوژن افلنیوم* که تو موارد مختلفی به وجود می آید یکی از این موارد بعد از زایمان هست. در واقع توی دوران حاملگی مو ها کمتر دچار ریزش می شوند یعنی بیشترشون می روند تو فاز رویش. در نتیجه تعداد کمتری مو می ریزد و فرد حس می کند که موهایش پر پشت تر شده است. بعد از زایمان معمولا یک چیزی حدود 2 – 3 ماه همان طور که خودشان هم گفتند که توی زایمان های قبلی شان این اتفاق افتاده، آن موهایی که در فاز رویش بودند وارد فاز استراحت می شوند در واقع یک دو سه ماه طول می کشد و بعد شروع به ریزش می کنند. بنابراین یک ریزش نسبتا زیادی را افراد تجربه می کنند و خوب معمولا به طور طبیعی این برطرف می شود. یک سیر طبیعی است و برطرف می شود. ولی برای اینکه این ریزششان خیلی شدت پیدا نکند، یکی اینکه مهمه مسئله ی آهنشان. حتماً باید در دوران بارداری آن قرصی که متخصص زنان توصیه می کنند را استفاده کنند. از مولتی ویتامین هایی که برایشان توصیه می شود، استفاده بکنند. تا به جز این ریزشی که گفتم، به علت مثلاً کم خونی دچار ریزش مو نشوند. یا به علت کمبود ویتامین ها دچار ریزش مو نشوند.
تغذیه شان خیلی مهم است، حتماً شیر و لبنیات خوب بخورند. مواد پروتئینی خوب بخورند. و یک سری ویتامین های خاص برای رشد مو هست که می توانند در واقع آن ها را بعد از زایمان استفاده کنند  که کمک می کند موها سریع تر شروع به رشد بکند.
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۳۳:۴۶ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+8 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۴/خرداد/۱۳۹۲ ۰۹:۵۵:۵۹ در مو از bahar (550 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۸:۲۸:۲۸ در ساير موضوعات از زهرا ی. (300 امتیاز)
+1 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۱۶:۳۸ در هورمونی و غدد از ginar (170 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۳۳:۰۸ در زیبایی از یوسف68 (340 امتیاز)
???????
...