Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  علت بروز دانه های قرمز پوستی - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۱۵۶ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

علت بروز دانه های قرمز پوستی

+3 امتیاز
سلام عرض می کنم به شما، یه سوال داشتم ولی نمی دونم که مربوط به آشپزی می شه یا نه چون من خانه دار هستم بعد از یک چند ماه برام این مشکل پیش اومده می گم شاید بی ارتباط نباشه با آشپزی بعد از اینکه چند ماه خانه دار شدم بعد از اینکه یک روز رفتم استخر و برگشتم یه دانه قرمز بود که پشت پایم زد و اون دانه همین طور زیاد شد و افزایش پیدا کرد و الان حدود یک سال و نیم است که من زیر نظر دکتر هستم و همه دکترهای مطب را بگویم رفتم. رفتم تتراسایکلین مصرف می کردم که خوب شدم با یک دانه  ولی دوباره بعد از اینکه داروهایم را قطع می کردم دوباره دانه های قرمز می گیرم الان که پیش یک پزشک دیگری رفتم اسم بیماری ام را گفتن تیترویازید لیکنوئید کرونیکا بعد گفتند که اولین درمان شیمی درمانی است ولی می توانم با مصرف 6 ماه تتراسایکلین درمان بشم بشوم می خواستم ببینم نظر شما چیه؟
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۳۴:۰۷ در سلامت پوست از mana3 (250 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
شما یک داستان هایی گفتند که من استخر رفتم و بعد دانه ای در پایم زد و بعد از آن گسترش پیدا کرد و نهایتاً تشخیص دیگری مطرح کردند. شرح حالتان یک ذره راستش کافی و درست به نظر نمی رسد شاید ربطی به هم نداشته باشد و تصور شما بوده است. اگر واقعاً تشخیص تیترویازید لیکنوئید کرونیکا هست که یک پوستی دارد و مزمن است ربطی به این طور چیزها ندارد و علتش هم خیلی وقت ها مشخص نیست و درمانش هم طولانی است. همانطور که پیداست کرونیکا یعنی این بیماری مزمن است. اگر تیترویازید لیکنوئید کرونیکا باشد که طبق بیوکسی که از ایشان انجام شده و دکترشان برداشته اند و این تشخیص است باید یک کمی حوصله به خرچ بدهند و بدانند که ارتباطی با استخرشان ندارد اصلاً. یک سری می توانید از حالا بحث شاید کمی اختصاصی بشود آنتی بیوتیک بدهند مثل اریترومایسین و آزیترومایسن و یا پوا درمانی بکنید و یا اشعه درمانی بکنید اینها ممکن است به شما کمک بکند.
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۳۵:۵۳ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۳:۰۸:۱۸ در سلامت پوست از sass (120 امتیاز)
+6 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/خرداد/۱۳۹۲ ۱۰:۱۷:۲۹ در سلامت پوست از mehregan (220 امتیاز)
+5 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۳۸:۱۳ در سلامت پوست از persfoon (800 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۲:۰۸:۰۰ در زیبایی از eginnegin (120 امتیاز)
???????
...