Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  درمان دیسک کمر - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۴۴۰ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

درمان دیسک کمر

0 امتیاز
باسلام. من از دکتر عزیز یک سؤال داشتم. من دیسک کمر داشتم. رفتم ام آر آی و دکتر به من گفت که یک دیسک کمر خیلی خفیفی داری. بعد وقتی دیدم که اذیت و رنجش من بیشتر شد، دوباره رفتم و مراجعه کردم و گفت که دیسک تو سیاه شده است. من با تمام این تفاسیر ورزش می کنم و در حقیقت والیبال بازی می کنم، طناب می زنم، شکم می روم و این ها ورزش های من هستند. ولی اذیت دارم و می خواستم بدانم که این ورزش ها را ادامه بدهم یا چه‌کارهایی انجام بدهم؟ممنونم.
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۴۱:۴۱ در ساير موضوعات از حسین77 (200 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
دیسک¬های کوچک معمولاً یک ضعف مختصری دارند که با درمان طبی باید ظرف یک ماه خوب شود؛ بنابراین اگر کسی دیسکش سیاه شده و آب آن ازدست‌رفته که این¬ها را در ام¬آر¬آی نشان می‌دهد. وقتی دیسک آب خود را از دست می¬دهد، آب در ام¬آر¬آی سفید است به این خاطر می‌گویند که دیسک سیاه می¬شود. ولی اگر آن را بازکنید سیاه نیست. این مریض هم باید قاعدتاً ظرف یک ماه خوب شوند. مریضی که درد کمر دارد باید ورزش¬های مخصوص خودش را انجام دهد. اگر خوب شد، می¬تواند مانند آدم¬های عادی به ورزش خود ادامه بدهد و ورزش اتفاقاً چیز بسیار خوبی است. فقط در کسانی که بیماری کمردرد را هنوز دارند و بعد از یک ماه خوب نشدند، ورزش¬های آن¬ها باید با یک تمهیداتی انجام بشود. مثلاً ورزشی مثل ورزش شکم و دراز و نشست برای آن¬ها مضر است و مفید نیست و ورزش¬هایی مانند شنا و پینگ‌پنگ و این قبیل ورزش¬ها برای این افراد خوب است.
حالا ایرانی¬ها خیلی علاقه به دو مدل درمانی دارند یکی آب‌درمانی است و یکی لیزر و نمی‌دانم که این از کجا وارد ذهن آن¬ها شده است. درواقع آن‌هم نوعی، ورزش است. منتهی آب‌درمانی برای کسانی است که واقعاً نمی¬توانند ورزش کنند. همان‌طور که می¬دانید مملکت ما مملکت جوانی است و جمعیت ما جمعیت جوان و فعالی است و این¬ها باید ورزش بکنند و نه این‌که در آب راه بروند و این راه برای افراد مسن است یا برای افرادی که ناتوان هستند و یا به هر دلیلی و در اثر هر بیماری ناتوان شده¬اند. ورزش این افرادی که به این شکل هستند و کمردرد دارند باید تحت نظر و توصیه¬ی پزشک باشد یا متخصصین ورزش. الآن خوشبختانه چنین متخصصینی وجود دارد و به مردم مشاوره می¬دهند و کمک می¬کنند در مورد نوع ورزشی که این افراد باید انجام بدهند؛ بنابراین ورزش همیشه مفید است و باعث می¬شود که عضلات آن¬ها قوی بشود. لیگامان¬های ما مثل کش است. وقتی این دو مهره به هم وصل شده‌اند گویی باکش به هم وصل شده¬اند. وقتی خاصیتش را از دست بدهد، انگار که دو مکعب را با نخ به هم وصل می¬کنیم. کدام حرکت¬ها استحکام بیشتری دارد. یک فرقی بین این کش و یا این فنر با فنرهای عادی وجود دارد. فنرهای عادی را اگر شما از آن¬ها زیاد کار بکشید، خراب‌شده و خاصیتش را از دست می-دهد. در بدن ما آن کشی که در لیگامان¬های ما قرار داده‌شده، طوری است که هر چه ورزش کنیم، قوی¬تر می¬شود؛ بنابراین اثر ورزش یکی در ورزش است و یکی بر روی لیگامان است و یکی هم بر روی خود استخوان است. اگر شما ورزش کنید و وزن یا به قول ما لود به یک استخوان وارد کنید، این استخوان محکم می¬شود و نقطه¬ی شکست آن بالاتر می¬رود. همان‌طور که هر جسمی در دنیا یک نقطه¬ی ذوب دارد و اگر به یک دمایی برسد ذوب می¬شود. یک نقطه¬ی انجماد دارد و یک نقطه¬ی جوش دارد و همین¬طور استخوان¬های ما هم یک نقطه¬ی شکست دارد و ما باید این نقطه¬ی شکستمان را بالا ببریم. نقطه¬ی شکست چه کسانی پایین می¬آید؟ کسانی که اوستروپروز دارند. خانم¬هایی که بعد از سن قاعدگی هستند و به همین خاطر است که به این خانم¬ها توصیه می¬شود که در جوانی ورزش بکنید. یا وقتی‌که به سن بعد از قاعدگی رسیدید و به سن یائسگی رسیدید، حتماً ورزش بکنید زیرا اثر آن فقط روی عضله و لیگامان¬ها نیست بلکه بر روی خود استخوان تأثیر دارد.
پاسخ در ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۴۹:۱۷ از dr.salimi (7,640 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۵۳:۴۴ در عضلاني اسكلتي و مفاصل از taraz (120 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۴۱:۲۱ در ساير موضوعات از احمد89 (210 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۴۱:۱۸ در جراحی از احمد89 (210 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۲۵:۲۹ در عضلاني اسكلتي و مفاصل از حمیده سادات (150 امتیاز)
???????
...