Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  خودارضایی قبل و بعد از ازدواج - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۱۱۴ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

خودارضایی قبل و بعد از ازدواج

+7 امتیاز
با سلام من تازه ازدواج کرده ام. قبل ازدواج از طریق مالش خود ارضایی میکردم الان هم همسرم از همین طریق این کار رو واسم انجام میده چون از طریق واژن ارضا نمیشم. از عوارض خود ارضایی تا حدودی اطلاع دارم. خواستم بدونم کاری که همسرم برای ارضا شدنم انجام میده همون خود ارضایی محسوب میشه و همون عوارض رو داره؟؟؟ و اینکه چکار باید بکنم تا از راه واژن ارضا شم؟؟؟ این مسأله داره واسم ناراحت کننده میشه و خیلی دلم میخواد دیگه مثل قبل ارضا نشم. من از طریق واژن به اوج لذت یا لبه پرتگاه میرسم اما ارضا نمیشم. خیلی هم تلاش کردم.
پرسش ۱۱/آذر/۱۳۹۲ ۱۳:۲۸:۴۲ در زنان از خانم (190 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد ۲۲/تیر/۱۳۹۳ ۱۳:۲۰:۵۳

2 پاسخ

+4 امتیاز
سلام

شرایط شما اصلا غیرعادی نیست. بیش از هفتاد درصد از خانم ها تنها با نزدیکی واژینال به ارگاسم نمی رسند و این موضوع هیچ ارتباطی به خودارضایی هم ندارد. همسر شما هم کار درستی می کند و می تواند تحریک کلیتوریس را همزمان با نزدیکی هم ادامه دهد و خودارضایی محسوب نمی شود و هیچ ضرری هم ندارد. به تدریج ارگاسم در جریان نزدیکی با فراوانی بیشتری اتفاق می افتد.
پاسخ در ۱۳/آذر/۱۳۹۲ ۲۲:۳۳:۱۱ از Dr. Azin (76,500 امتیاز)
ارتباطی مستقیم دارد چون خود ارضایی  ذهن انسان را درگیر مسائلی می کند که وجود خارجی ندارد برای همین است که در اسلام خود ارضایی گناه حساب شده است  .چون با همسرتان ارضا می شوید ان گناه نیست..
+1 امتیاز

خود ارضایی دختران

یک عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری-مامایی دانشگاه شاهد با بیان اینکه آنورگاسمی (عدم ارضای جنسی) یکی از مهمترین عوارض خودارضایی در دختران است تاکید کرد:« ممکن است این افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خود را برآورده کنند اما درآینده رضایتمندی جنسی درزندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خود را از دست خواهند داد.»
معصومه حیدری در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز گفت:«خودارضایی در دختران با تحریک قسمت های خارجی دستگاه تناسلی رایج تر است که صدمه چندانی به دستگاه تناسلی نمی رساند اما زمانی که خودارضایی دختران با تحریک قسمت های داخلی تر دستگاه تناسلی باشد بسته به نوع فشار و ناحیه لمس شونده ممکن است در صورتی که به صورت مداوم خودارضایی تکرار شود آسیب های جدی به دستگاه تناسلی دختران وارد سازد.»
وی ادامه داد:«در برخی موارد خودارضایی در دختران با تخیلات جنسی، دیدن تصاویر و فیلم صورت می گیرد که فرد با دیدن این تصاویر به هیجان می رسد و در این صورت آسیبی به دستگاه تناسلی وی وارد نمی شود اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چرا خودارضایی از لحاظ شرعی و بهداشتی نفی شده است؟
واقعیت این است که دختران و پسران با بلوغ دچار تغییرات هورمونی و جسمانی می شوند و در دوره ای قرار می گیرند که نیازهای جنسی آنها شعله ور شده و راهی برای ارضاء ندارند و ممکن است به سمت خودارضایی کشیده شوند اما همانطوری که می دانید ازدواج تنها راه صحیح ارضای افراد است و ما رفتارهای پرخطر جنسی را نهی می کنیم و بایستی به مقتضای سن و رشد و نیازهای فکری ازدواج به موقع صورت گیرد چرا که نیازهای جنسی یک روند فیزیولوژیک دارد و باید طی شود و افرادی که از لحاظ شرعی مقیدند نیازهای جنسی خود را در جاده صحیح خود قرار دهند بایستی ازدواج کنند.»
 

عوارض خود ارضایی دختران
عوارض خودارضایی دختران-این کارشناس ارشد مامایی در ادامه به خبرنگار سلامت نیوز گفت:«خودارضایی در دختران عوارض بسیاری را در پی خواهد داشت و در صورتی که به صورت رفتار روزانه درآید خطرناک می شود و مانند هر اعتیادی،روح و جسم و روان فرد را به هم می ریزد و زمانی که فردی اقدام به خودارضایی می کند خیلی سریع فاز هیجان جنسی اتفاق می افتد و جنبه های مهم و عاطفی در یک ارتباط صحیح جنسی را دریافت نمی کند و دچار خلاء عاطفی، افسردگی، اضطراب و عدم اعتماد به نفس می شود  و بعد از ازدواج در یک رابطه زناشویی دیگر تحریک نمی شود و در به ارگاسم رسیدن دچار مشکل می شود چرا که با خودارضایی شرطی شده است تا در یک وضعیت خاصی که خود را تحریک می کند به ارگاسم برسد و به هنگام نزدیکی به همسر خود به یاد رفتارهای خود می افتد و گمان می کند تنها در آن شرایط می تواند به ارگاسم برسد.»
این درمانگر اختلالات جنسی بانوان افزود:«یکی از مهمترین مشکلاتی که این زنان به آن دچار می شوند این است که دچار نارضایتی جنسی شده و رفته رفته با بی میلی جنسی مواجه می شوند بنابراین بایستی گفت ممکن است این افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خود را برآورده کنند اما آینده طولانی زندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خود را از دست خواهند داد.»

چگونه می توان از خود ارضایی دست کشید؟
همکار علمی کلینیک سلامت خانواده افزود:«از جمله راههای پیشنهادی برای ترک خودارضایی دختران پرداختن به فعالیت های مختلفی از جمله ورزش کردن، مطالعه کردن، با خستگی به خواب رفتن و تفریحات ، نخوردن غذاهای محرک و عدم استفاده از لباس های تنگ است همچنین نباید به مدت طولانی در حمام زیر دوش آب باشند و مهمتر از همه این موارد دوری کردن از محرکات و دوستی با جنس مخالف و تماشای فیلم های محرک است تا فرد به سن مناسب ازدواج برسد و با ازدواج بتواند نیازهای خود را به طور صحیحی ارضاء کند.»

منبع: سلامت نیوز

پاسخ در ۲۰/بهمن/۱۳۹۲ ۱۲:۱۶:۰۹ از دکتر وب گرد (48,940 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+9 امتیاز
2 پاسخ
+5 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۸/آذر/۱۳۹۲ ۱۳:۲۰:۰۸ در زنان از شیما مهدی (210 امتیاز)
+5 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۹/بهمن/۱۳۹۲ ۱۶:۳۴:۴۵ در زنان از پروانه (13,920 امتیاز)
???????
...