Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  درمان نعوظ و اثر آن بر روابط زناشویی - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۲۰۳ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

درمان نعوظ و اثر آن بر روابط زناشویی

+4 امتیاز
با سلام

آیا اختلال نعوظ بر روابط زناشویی موثر است؟برای درمان آن باید چه کار کرد ؟ایا اصلا درمان شدنی است لطفا مرا راهنمایی کنید مرسی
پرسش ۰۹/بهمن/۱۳۹۲ ۱۶:۲۸:۴۷ در مردان از پروانه (13,920 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد ۲۲/تیر/۱۳۹۳ ۱۳:۲۱:۰۰

1 پاسخ

0 امتیاز

 

 

اختلال نعوظ یک نوع اختلال جنسی در مردان است که علاوه بر ایجاد استرس در مرد مبتلا گاهی دارای تبعات ناگوار مثل طلاق نیز می باشد. داروهای خوراکی، داروهای موضعی، دستگاه واکیوم و جراحی از درمان های این اختلال محسوب می گردند.

اختلال نعوظ یک نوع اختلال جنسی در مردان است که علاوه بر ایجاد استرس در مرد مبتلا گاهی دارای تبعات ناگوار مثل طلاق نیز می باشد. خوانندگان محترم باید بدانند که برای اختلال نعوظ درمان های مختلفی وجود دارد. متاسفانه در کشور ما اکثر مردم درمان را فقط دارو درمانی خوراکی و تزریقی تلقی می کنند، در صورتی که درمان بیماری های مختلف شامل انواع و اقسام بسیاری است. در کل درمان اختلال نعوظ به 2 دسته بزرگ تقسیم می شود:
• درمان های غیرجراحی
• درمان های جراحی
درمان های غیر جراحی اختلال نعوظ عبارتند از:
• درمان های اختصاصی
o تغییر در سبک زندگی
o روان درمانی
o هورمون درمانی
• درمان های غیر اختصاصی
o داروهای خوراکی
o داروهای موضعی
o دستگاه واکیوم
معمولا برای درمان اختلال نعوظ به شکل زیر عمل می شود؛ یعنی به ترتیب برای بیمار تجویز می شوند: داروهای خوراکی، داروهای موضعی، دستگاه واکیوم و جراحی. موضوع این مبحث داروهای موضعی است. در موارد زیر برای درمان اختلال نعوظ از داروهای موضعی استفاده می شود:
• داروهای خوراکی مؤثر نباشند
• داروهای خوراکی موارد منع مصرف داشته باشند
• شکل خوراکی دارو وجود نداشته باشد.
داروهای موضعی برای درمان اختلال نعوظ
1. کرم ها: این نوع داروها به شکل کرم تهیه شده و به صورت موضعی استفاده می شوند. این داروها چون به صورت موضعی اثر می کنند؛ بنابراین اثرات عمومی آن ها مثل اثر بر روی فشارخون و قلب اندک است.
• مهم ترین آن ها آلپروستادیل است که به شکل کرم ساخته شده است و انقلابی در درمان اختلال نعوظ ایجاد کرده است. این دارو در دنیا فقط توسط یک کارخانه ساخته می شود و داروی بسیار مؤثر و کم عارضه است. این دارو نیم ساعت قبل از نزدیکی به پوست آلت تناسلی مالیده شده و سبب ایجاد نعوظ می گردد.
• کرم نیتروگلیسرین که 20 دقیقه قبل از نزدیکی به پوست آلت تناسلی مالیده می شود.
2. محلول ها: مهم ترین آن ها محلول ماینوکسیدیل می باشد که 20 دقیقه قبل از نزدیکی استفاده می شود.
3. شیاف: داروی آلپروستادیل به شکل شیاف داخل مجرا نیز ساخته شده است (شکل 1). این دارو دارای وسیله ای است که با آن شیاف وارد مجرای ادرار شده و دارو از طریق مخاط مجرا جذب می شود. این دارو فوق العاده مؤثر و کم عارضه است.
4. داروهای تزریقی: برای استفاده از این نوع داروها به بیمار یاد داده می شود که مثل انسولین دارو را در آلت تناسلی خودش تزریق کند. انواع مهم داروهای تزریقی برای درمان اختلال نعوظ عبارتند از:
• پاپاورین: قدیمی ترین و ارزان ترین بوده ولی پرعارضه است. در دراز مدت سبب فیبروز اجسام غاری می گردد.
• پروستاگلاندین: موثرترین و کم عارضه ترین داروی تزریقی است. این دارو فوق العاده مؤثر است و عیب آن گران بودن آن است. این دارو به شکل خودکار تهیه شده است و دارای سوزن سرخود است و بیمار به راحتی می تواند آن را تزریق کند (شکل 2).
• موکسی سیلات: داروی دیگر تزریقی است و در 60 درصد بیمارانی که داروهای خوراکی موثر نبوده اند سبب ایجاد نعوظ می شود.
یک عارضه مهم داروهای تزریقی ایجاد نعوظ طولانی مدت است. اگر نعوظ تا 4 ساعت از بین نرفت حتما بیمار باید به بیمارستان جهت درمان لازم مراجعه نماید.

 

پاسخ در ۰۹/بهمن/۱۳۹۲ ۱۶:۲۹:۲۰ از دکتر وب گرد (48,940 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۹/بهمن/۱۳۹۲ ۱۶:۵۷:۳۹ در مردان از پروانه (13,920 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
+6 امتیاز
2 پاسخ
+3 امتیاز
1 پاسخ
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۹/بهمن/۱۳۹۲ ۱۵:۱۳:۳۸ در مردان از h.azarnoush (150 امتیاز)
???????
...