Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  روابط جنسی و ارضای همسر با دست - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۱۱۳ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

روابط جنسی و ارضای همسر با دست

+17 امتیاز
سلام و خسته نباشید

من بیشتر از 1 سال است که زن دارم و در طول این مدت هر بار که با همسرم مقاربت داریم باید اول زنم را با دست ارضا کنم و این کار برای من کمی خسته کننده است چون همسرم می گوید که با عمل دخول ارضا نمی شود و این کار را چندین بار انجام داده ایم ولی نتیجه نداده و همچنان باید با دست همسرم را ارضا کنم . من میخواستم در صورت امکان من را راهنمایی کنید.

ممنون
پرسش ۲۹/اردیبهشت/۱۳۹۲ ۱۰:۰۸:۴۶ در زنان از aryarad65 (420 امتیاز)
ویرایش ۲۹/اردیبهشت/۱۳۹۲ ۱۰:۱۵:۴۲ از Dr.Delroba

2 پاسخ

+8 امتیاز
 
بهترین پاسخ
باسلام

مشگل همسرشما نسبتا شایع است وبسیاری اززنان دربرخی شرایط و زمانها نمی توانند با دخول ارضا شوند.ارضا زنان بسیارپیچیده وفردی است.برخی اززنان قبل از دخول وصرفا با عشق بازی  قبل ازنزدیک ارضا می شوند،بسیاری اززنان با ماساژ ولمس سینه ونوک آن وبرخی با لیسیدن وماساژ اندام جنسسی ونقطه G به ارضا می رسند.درواقع هرزنی یک نقشه جنسی دارد که همسرش باید پیدا وفعال نماید.این نقاط راجستجو کرده وفعال نمایید.

موفق باشید.
پاسخ در ۱۸/خرداد/۱۳۹۲ ۱۹:۲۱:۱۸ از Dr.Mollazadeh (16,000 امتیاز)
+7 امتیاز

سلام

بیش از 60 درصد از زنان تنها با نزدیکی واژینال و بدون تحریک مستقیم ناحیه کلیتوریس به ارگاسم (یا همان اوج لذت جنسی یا ارضا شدن) نمی رسند. بنابراین وضعیت همسر شما کاملاً طبیعی به نظر می رسد. با توجه به امکان دستیابی اغلب خانم ها به ارگاسم های متعدد در یک رابطه جنسی، هیچ اشکالی ندارد که در مرحله پیش نوازی (foreplay) اولین ارگاسم تجربه شود و ارگاسم های بعدی در حین نزدیکی یا حتی بعد از پایان یافتن آن حاصل شود. لازم است کمی صبر و حوصله داشته باشید و به علاوه معاشقه قبل از نزدیکی را هم جزئی از یک رابطه بدانید تا احساس خستگی نکنید. استفاده از ژل های لوبریکانت محلول در آب در تحریک همسرتان، به تسهیل دستبابی به ارگاسم کمک می کند. مطالعه مطالب زیر برای شما و همسرتان مفید خواهد بود: 

http://salajen.blogfa.com/post/18

http://salajen.blogfa.com/post/19

http://salajen.blogfa.com/post/20

http://salajen.blogfa.com/post/21

http://salajen.blogfa.com/post/56

پاسخ در ۲۹/اردیبهشت/۱۳۹۲ ۱۱:۵۰:۱۷ از Dr. Azin (76,500 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+9 امتیاز
2 پاسخ
+10 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۳۱/تیر/۱۳۹۲ ۱۷:۵۴:۰۲ در زنان از سها (220 امتیاز)
+8 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۸/اردیبهشت/۱۳۹۲ ۰۹:۲۷:۱۱ در زنان و مامايي از نازنین زهرا (410 امتیاز)
+1 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۱۸:۵۰ در مردان از sharafi (130 امتیاز)
???????
...