Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  آیا مو های ریخته شده دوباره بر می گردد؟ - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۲۴۲ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

آیا مو های ریخته شده دوباره بر می گردد؟

+9 امتیاز
دختری 21 ساله هستم. هفته پیش در حمام موهای شامپو زده خودم را شانه کردم و تعداد زیادی از موهام پایین اومد...بعد متوجه شدم که نباید توی حموم مو رو شانه کرد... الان احساس می کنم که حجم موهام نسبت به قبل سبک تر شده و حتی جاهایی از سرم فرق سرم بیشتر نشون داده میشه.... می خواستم بدونم موهام که به علت شانه کردن توی حموم اونم وقتی که موهامو شامپو زده بودم ریخته دوباره در میاد؟؟؟؟؟
پرسش ۰۳/خرداد/۱۳۹۲ ۲۲:۴۲:۲۹ در مو از paperstar (240 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد ۲۲/تیر/۱۳۹۳ ۱۳:۳۶:۱۳

1 پاسخ

+3 امتیاز
 
بهترین پاسخ

با سلام:

همه ما وقتی موهایمان را شامپو می کنیم مقداری از موهای خود را از دست می دهیم یا حداقل اینطور به نظر می رسد. اما در واقع بیشتر این موها قبلا" ریخته اند ولی به بقیه موها گره خورده و یا چسبیده اند و هنگام شامپو کردن از آنها جدا می شوند و می ریزند. بنابراین جای نگرانی ندارد. اما بهتر است در حمام و زمانی که موها خیس هستند آنها را شانه نکنید.

ریزش طبیعی مو

در کل ریزش مو امری طبیعی است. هر تار مویی که روی سر ما می روید حدود دو سال عمر می کند و بعد می ریزد و تار موهای جدید جایگزین آن می شوند . اغلب آدمها بطور طبیعی درهر روز بین ۵۰ تا ۶۰ تار موی خود را از دست می دهند.

موهای کوتاه

افرادی که موهای کوتاهی دارند کمتر ریزش مو را تجربه می کنند زیرا موها برای مدت زیادی روی سر آنها نمی مانند و قبل از اینکه بریزند کوتاه می شوند. البته ریزش مو مسلما" در این افراد نیز رخ می دهد اما آنها به اندازه کسانی که موهای بلند دارند ، متوجه این ریزش مو نمی شوند.

موهای بلند

افرادی که موهای بلندی دارند وقتی موهایشان را شامپو می کنند بیشتر از سایرین ریزش مو را تجربه می کنند . اگر به هنگام شامپو کردن بین ۳۰ تا ۵۰ تار موی شما بریزد ، کاملا" طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد .

ریزش موی غیر طبیعی

اگر موهای شما بطور قابل ملاحظه ای نازک و کم حجم شده است و یا روی سر شما لکه های طاسی دیده می شود ، احتمالا" ریزش موی شما غیر طبیعی و بیش از حد نرمال است که در این صورت باید به پزشک مراجعه کنید و تحت درمان قرار بگیرید.

پاسخ در ۰۵/خرداد/۱۳۹۲ ۱۲:۲۶:۰۶ از Dr.Shidvash (82,370 امتیاز)
انتخاب ۰۵/خرداد/۱۳۹۲ ۱۲:۳۲:۳۲ از Dr.Khatami

پرسش‌های مرتبط

+8 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۱/تیر/۱۳۹۳ ۱۷:۴۸:۴۹ در مو از محبوبه حاجی هاشمی (410 امتیاز)
+8 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۸/اردیبهشت/۱۳۹۳ ۱۲:۴۴:۴۸ در مو از دکتر وب گرد (48,940 امتیاز)
+6 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۴/آذر/۱۳۹۲ ۱۱:۰۴:۲۶ در مو از alireza moradi (480 امتیاز)
+4 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۰۶:۴۲ در مو از amir_ra1377 (190 امتیاز)
+6 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۲۶:۲۶ در مو از hamidtakhte (180 امتیاز)
???????
...