Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  زاویه کاشت ابرو - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۶۹۰ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

زاویه کاشت ابرو

+2 امتیاز
  • یعنی نکته ای که خیلی اهمیت دارد زاویه ای هست که ابرو کاشته می شود کدام است؟
پرسش ۲۵/بهمن/۱۳۹۳ ۰۳:۵۲:۱۳ در زیبایی از Msaberi_moghadam (11,390 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز

بله، مهم ترین نکته این هست که زاویه باید به گونه ای باشد که ابرو کاملاً روی پوست بخوابد و کاملاً مثل یک شبکه همراستا با ابروهای دیگر باشد تا بتوانند آن را محافظت بکنند و نمای طبیعی داشته باشد.

در مورد اینکه آیا روی تاتو می شود ابرو کاشت یا نه، اگر فرد نسبت به تاتو واکنش خاصی نداشته باشد میتوانند رویآن هم بکارند و چه بسا کسانی که روی تاتو کاشت انجام دادند و نما بسیار بهتر هست و شاید کسی متوجه نشود که فرد ابرویش کاشته شده است. یکی از توصیه هایی که گاهاً می کنیم برای اینکه ابرو خیلی زیبا و طبیعی به نظر بیاید بعد از کاشتن، استفاده از *میکروپینکدنشن هست که امروزه بای شده و شاید نزدیک یک سال و نیم این رنگ آمیزی که روی پوست می کنند می ماند معمولاً این ها از نظر پرشکی تأیید شده هست که واکنش پوستی را به دنبال نداشته باشد توصیه می کنیم که فرد ناحیه و مدلی را کی می خواهد برایش کاشت ابرو انجام بشود قبل از آن به وسیله *میکروپنکدنشن به صورت هاشوری تاتو بشود. توصیه می کنیم که معمولاً دائمی نباشد چون خیلی از افرادی که تاتوی دائمی می کنند از کار خود پشیمان می شوند و مدلش را بخواهند عوض بکنند، 70% از کسانی که هرجایی از بدنشان را تاتو می کنند، یک ساعت بعد با آن ها مصاحبه بکنیم میگویند می خواهیم آن رابرگردانیم و راضی نیستند. اتفاقات بدی که می افتد این است که کسی که برای آن ها تاتو کرده تلاش می کند برای اینکه جلب رضایت بکند با رنگ های همرنگ پوست آن را ماسکه می کند. رنگ های جدید خودشان مشکل ایجاد می کنند. چون معمولاً رنگ های سفید را با استفاده از لیزر نمی توان برداشت.

کاشت ابرو اگر دزست انجام شود یک روش خوب هست برای پرتر کردن یا حتی تغییر دادن مدل ابرو.

ولی در مورد مژه خیلی نکته مهمی هست، بعضی ها فکر می کنند که کاشت مژه هم مثل کاشت ابرو هست. به هیچ عنوان، مژه یک عضوی هست بسیار هنرمندانه طراحی شده. اگر دقت بکنند در ابتدا مثل یک استوانه هست به انتها که نزدیک می شویم کاملاً مثل یک سوزن می شود، یعنی انتهایش *تیپر می شود و خیلی خاص هست. مت نمی توانیم که موی سر را به گونه ای بکاریم که انتهایش تیپر بشود و نازک بشود و بنابراین نمی توانیم قوسی که مژه ها دارند را در بیاوریم. بازی کردن با مژه و کسی که بخواهد آن را بکارد کار بسیار بدی هست به خاطر اینکه نوع کاشتن بسیار بسیار تخصصی هست. فقط برای کسانی *اندیکاسیون و مورد پیدا می کند که مثلاً به واسطه سوختگی یا عمل جراحی یکی یا دو تا مژه از بین رفته که آن را در همان فضایی که مو ندارد به همان زاویه ای که مژه ها قرار دارند مژه را می کاریم و قطعاً فرد لاززم است همان یک دانه ای که در می آید را هر چند وقتی کوتاه بکند که بتواند کاور بشود توسط مژه های اطراف.

 

پاسخ در ۲۵/بهمن/۱۳۹۳ ۰۳:۵۲:۲۱ از Dr.Shahabi (92,580 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۵۲:۳۱ در زیبایی از غلام 23 (300 امتیاز)
+6 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۲/خرداد/۱۳۹۲ ۱۲:۳۵:۱۸ در زیبایی از مرجان (1,010 امتیاز)
+4 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۳۶:۴۸ در زیبایی از mojgan58 (400 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۴۵:۳۰ در زیبایی از غلام 23 (300 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۸/بهمن/۱۳۹۳ ۱۱:۵۰:۵۵ در زیبایی از Msaberi_moghadam (11,390 امتیاز)
???????
...