Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  کاشت ابرو برای زیبایی - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۶۶۵ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

کاشت ابرو برای زیبایی

+6 امتیاز

باسلام...خانومی هستم 22 ساله حدود سه سال است که نصف ابروهام رو به علت کم پشتی با موچین بر میدارم و ادامه اش رو با مداد پر میکنم .میخاستم بدونم برای کاشت ابرو شرایط چگونه است؟آیا نیاز به بیهوشی است؟و باید کجا مراجعه  کنم وآیا بعد از کاشت دوباره نمیریزه؟  اگه کاملا توضیح بدید ممنون میشم

پرسش ۲۲/خرداد/۱۳۹۲ ۱۲:۳۵:۱۸ در زیبایی از مرجان (1,010 امتیاز)
برچسب‌گذاری مجدد ۲۲/تیر/۱۳۹۳ ۱۳:۳۶:۱۴

1 پاسخ

+1 امتیاز
 
بهترین پاسخ

با سلام:

غالباً خانم هایی که تمام یا قسمتی از ابروی خود را ازدست داده اند ابتدا به تاتو (خالکوبی) روی می آورند. در مورد این افراد ممکن است درآینده دو وضعیت پیش بیاید :
1- فرد از تاتوی انجام شده (از نظر رنگ، طرح و مشخصات دیگر) راضی است و قصد کاشت ابرو روی تاتو را دارد.
2-شخص از تاتوی انجام شده راضی نبوده (بهر دلیل) و تمایل دارد که ابتدا آن را پاک کند و سپس در همان محل و یا محل دیگر کاشت ابرو انجام دهد.
در مورد 1 توجه به این نکته مهم است که موهای کاشته شده در محل کاشته شده به هرحال مانند یک ابروی طبیعی تراکم ندارند و فاصله بین آنها بیشتر از موهای طبیعی ابرو است لذا ابروی کاشته شده تا حدی خالی بنظر می آید و برای پرکردن ظاهری این خالی بودن استفاده از تاتو منطقی بنظرمی رسد. به عبارت دیگر اگر فردی که می خواهد برای جبران نقص ابرویش کاشت ابرو انجام دهد، قبل ازکاشت ابرو محل مورد نظر را تاتو نماید نتایج حاصله نسبت به زمانی که کاشت ابرو بدون تاتو صورت پذیرد، بسیار بهتر خواهد بود . بنابراین در مورد 1 مشکل خاصی وجو ندارد.
در مورد 2 نظر به مسائل و مشکلات بی شماری که بر سرراه پاک کردن تاتو وجود دارد (اکثراً نمی توان تاتو را کاملاً پاک کرد و ته رنگ آن در محل باقی می ماند)، لذا بهتر است که اولاً در ابتدا در مورد انجام تاتو دقت کافی لحاظ شده تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود و ثانیاً حال که تاتو انجام شده است وسواس به خرج نداده و حتی الامکان با تاتوی فعلی کنار آمده و اگرمایل به کاشت ابرو هستند در همان محل تاتو، کاشت مو انجام دهند.

 

   

از دست رفتن ابرو بدليل سوختگی که بهترين حالت برای کاشت ابرو است. 

 

محدودیت ها و مشکلاتی که درحال حاضر در تکنیک و روش انجام کاشت ابرو وجود دارد عبارتنداز :
1) اگر چه معمولاً ازموهای ظریف بالای گوش برای کاشت ابرو استفاده می شود ولی باید به این نکته توجه داشت که در هیچ کجای بدن مویی وجود نداردکه کاملاً شبیه موی ابرو باشد و لذا چون موهای کاشته شده از لحاظ مشخصات ظاهری مانند رنگ، ضخامت، صاف يا مجعد بودن، ميزان رشد و غیره با موهای قبلی ابرو فرق می کنند بنابراين تا حدی عدم سنخيت بين موهای قبلی ابرو و آنها مشاهده می گردد. البته گفته شده است که در غالب موارد پس از چند ماه تا چند سال موهای کاشته شده تا حد زيادی شبيه موهای ابرو می گردند ولی اين مطلب هميشه رخ نمی دهد و بيمار بايستی متوجه اين نکته باشد، البته این مشکل درمواردی که بیمار اصلاً ابرو ندارد، وجود نخواهدداشت. لازم به تذکر است که موهای کاشته شده بیشتر از موهای طبیعی ابرو رشدکرده و بنابراین باید بطور مرتب کوتاه شوند.
2) حتی با وجود استفاده از لوازم بسیار ظریف و میکروسکوپیک برای کاشت ابرو، فاصله موهای کاشته شده بیشتر از موهای طبيعی ابرو خواهند بود. البته می توان درجلسات دوم و سوم کاشت ابرو این فاصله ها را کمتر کرد ولی بهرحال از نظر تراکم هیچ وقت شبیه ابروی کاملاً طبيعی نخواهد شد. باتوجه باین مسئله بعضی از پزشکان انجام تاتو قبل از کاشت ابرو را توصيه می نمايند زيرا تاتو می تواند تاحدی فاصله های فوق را مخفی کرده و نتايج کاشت ابرو را بهتر نمايد.
3) موهای ابروی طبیعی نسبت به پوست حالت خوابیده داشته و زاویه این خواب بسته به موضع ابرو ده تا شصت درجه است. کاشت ابرو در ناحیه تاج آن مشکل خاصی ندارد زيرا در اين منطقه زاويه خروج موهای ابرو از پوست حداکثر می باشد ولی هر چقدر به سمت انتهای ابرو می رویم بدلیل کمتر شدن زوايه فوق و خوابیده ترشدن موها، کاشت مو از نظر تکنیکی مشکل تر می شود بطوریکه در یک سوم انتهایی ابرو به سختی می توان موها را عیناً با خواب طبیعی ابرو کاشت. راه پیشنهادی برای جلوگیری ازبروز این مشکل پانسمان فشاری درمحل ابروی کاشته شده (مثل استفاده ازهدبند) برای دو هفته پس از کاشت ابرو است . پس از رویش موهای کاشته شده، چرب کردن آنها کمک به خوابیده تر شدن ابروی کاشته شده می کند. ولی در هر حال باز هم گفته می شود که هیچ وقت ابروی کاشته شده از نظر خواب موها کاملاً شبیه ابروی طبيعی نخواهد شد.
4 ) با توجه به اينکه موهای کاشته شده از مناطق غیر از ابرو آورده شده اند و بدلیل جابجایی، قدرت رشد آنها کاهش یافته، لذا فرد بایستی حداقل 9 – 6 ماه صبرکند تا کاشت ابروهایش کاملاً جواب بدهد و سپس در مورد لزوم انجام مجدد کاشت ابرو برای پرکردن فاصله های خالی بین موهای کاشته شده تصمیم گیری کرد.
بغير از موارد ذکر شده، برداشت و کاشت موها در مورد کاشت ابرو تا حد زيادی شبیه کاشت موی سر است با این تفاوت که درکاشت ابرو فقط از واحدهای فولیکولی دارای یک یا دو تارمو استفاده شده و سوراخ های پوست با استفاده از ابزار بسیار ظریف و کوچک ایجاد می شوند تا محل کاشت کاملاً نا مشخص باشد.
بدلیل نزدیکی ابرو به چشم ممکن است بعد از کاشت ابرو اندکی تورم و کبودی دور چشم رخ دهدکه با کمپرس گرم و گذشت چند روز بسرعت مرتفع می گردد.

پاسخ در ۲۷/خرداد/۱۳۹۲ ۱۱:۳۷:۵۴ از Dr.Khatami (82,650 امتیاز)
انتخاب ۲۷/خرداد/۱۳۹۲ ۱۳:۱۴:۱۲ از Dr.Shidvash

پرسش‌های مرتبط

+8 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۸/اردیبهشت/۱۳۹۳ ۱۲:۰۴:۱۲ در مو از دکتر وب گرد (48,940 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۵۲:۳۱ در زیبایی از غلام 23 (300 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۵/بهمن/۱۳۹۳ ۰۳:۵۲:۱۳ در زیبایی از Msaberi_moghadam (11,390 امتیاز)
+8 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۷/تیر/۱۳۹۳ ۱۸:۴۱:۱۲ در مو از ahmad 77 (1,790 امتیاز)
???????
...