Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  حساسیت به نیش پشه - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۱۸۴ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

حساسیت به نیش پشه

+2 امتیاز

سلام من همسرم تابستان بدنش مانند جای پشه باد می کند و می خوارد. دوباره 2-3 روز از بادش می خوابد و دوباره تکرار می شود. در قسمت های کمرش، دستاش، پاهاش جوری باد می کند که اصلا جدا می شود. دکتر هم رفته است. دکتر قرص های لوراتادین و سیتروزیدین داده است.

پرسش ۰۲/اسفند/۱۳۹۳ ۰۲:۴۸:۱۹ در ايمني و بيماريهاي آلرژيك از many1 (330 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز

محتمل ترین تشخیص برای این بیمار عزیز یک گزیدگی حشره است. بخصوص اینکه در فصل تابستان اتفاق می افتد خوب آدم فکر می کند شاید کهیر باشد. کهیر در واقع یک واکنش افزایش حساسیت هست که شما ممکن است یک جایی خارش پیدا کند و باد کند یعن ورم کند ولی کهیر ورمش زیر 24 ساعت در یک نقطه خاص خوب می شود. وقتی این را به بیمار می گوییم می گوید من 10 روز است کهیر دارم. یک ماه هست کهیر دارم. نقطه کهیر این هست که در یک منطقه کهیر زیر 24 ساعت خوب می شود. مدام جاهایش عوض می شود ولی این ضایعه ای که 3-4 روز مانده محتمل ترین تشخیصش گزش است. بعضی افراد واکنش غیرطبیعی دارند به گزش. یک حشره ای د ریک خانواده 5 نفر را می گزد یکی تاول می شود یکی قرمز خیلی کم و 3 تای دیگر هیچی نمی شوند شاید یک خارش مختصر. ماده همان هست حشره هم همان هست و از یک خانواده هم هستند اما واکنش افراد مختلف هست و توصیه می شود حتما شرایط ایجاد گزش را ایجاد نکنند. توری داشته باشند. اگر گلدانی دارند بگذارند بیرون. مرتب سم پاشی کنند و دیگر اینکه ما بچه هایی داریم که اینها بخاطر گزش خیلی اذیت می شود. فدر می خواهد مسافرتی برود مثلا شمال یا جایی که محیط دست خودش نیست که بخواهد پشه بند ببرد یا توری باشد دچار واکنش های گزیدگی شدید و تاول می شود . ما یکسری اسپری هایی داریم به اسم اسپری دافع حشره. مدل انسانی اش هست . حالا با این اسپری هایی که فرد استفاده می کند برای کشتن حشرات موزی متفاوت هست. این اسپری ، اسپری می شود روی بدن و این اسپری بوی خاصی دارد که فرد استشمام نمی کند ولی حشرات به بدن نزدیک نمی شوند.

پاسخ در ۰۲/اسفند/۱۳۹۳ ۰۲:۴۹:۰۴ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۶/بهمن/۱۳۹۳ ۱۲:۳۸:۵۱ در ايمني و بيماريهاي آلرژيك از pani (1,780 امتیاز)
+3 امتیاز
0 پاسخ
+4 امتیاز
1 پاسخ
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۱/خرداد/۱۳۹۲ ۱۲:۰۳:۴۵ در ايمني و بيماريهاي آلرژيك از جیمی (190 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
???????
...