Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  درمان رشد موهای زائد زیر چانه - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۲۵۲ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

درمان رشد موهای زائد زیر چانه

0 امتیاز

ببخشید من یک سوال داشتم. خانمی هستم زیر چانه من حدود هفت و هشت سال است که موی زاید می روید از بیست و یک یا دو سالگی این موها شروع به بروز کردند. راه درمان و علت این مشکل  چیست؟روی شکمم هم از این مو ها هست.

پرسش ۰۲/اسفند/۱۳۹۳ ۰۴:۰۹:۴۹ در مو از ops8 (180 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز

 خیلی از خانم ها این حالت را دارند که روی ناحیه صورت، چانه و بدنشان دچار موهای ضخیم میشوند. اولین کاری که باید انجام شود این است که این ها اختلال هورمنی دارند یا نه؟ و یکی از مهم ترین علامت های اختلال هورمنی در فرد این است که عادت ماهیانه خانم ها به هم می ریزد و آن نظمی که باید داشته باشد را ندارد. اگر فردی دچار اختلال عادت ماهانه است حتما باید آزمایش شود و مورد بررسی قرار بگیرد. خیلی از افراد ممکن است این مشکل را نداشته باشند ولی بسته به شدت موها و سرعت ایجادشان حتما باید از نظر هورمنی بررسی شوند هورمن های تخمدان و هورمن های غده فوق کلیه،هورمن تیروئید، پرولاکتین اینها را پزشک معالج برایشان درخواست میکند بررسی شوند اگر لازم باشد سونوگرافی از تخمدان ها بگیرند برای مشکل کیست و بر اساس آن نتایجی که آزمایشها نشان میدهند ممکن است که نیاز باشد این افراد درمان دارویی هم داشته باشند یعنی ممکن است اختلالات هورمنی را با داروهای هورمنی تنظیم شود و در کنارش این موهای زاید را هم باید برطرف کرد. 

پاسخ در ۰۲/اسفند/۱۳۹۳ ۰۴:۱۰:۲۶ از dr.ashna (10,400 امتیاز)
من نه مشکل هورمونی دارم نه مشکل عادت ماهانه با این که چند بار هم هست موهای زیر چانه رو لیزر کردم ولی متاسفانه از بین نمیرن.

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۰۴:۵۵:۱۴ در مو از داراب88 (140 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۰۴:۱۷:۱۳ در مو از sol9 (310 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۰۳:۵۳:۲۱ در مو از dina2 (220 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۲/اسفند/۱۳۹۳ ۰۶:۰۰:۴۵ در مو از dina2 (220 امتیاز)
???????
...