Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  افسردگی و اختلالات روانی - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۱۷۷ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

افسردگی و اختلالات روانی

+1 امتیاز
روزتون بخیر اگر امکان داره کمی در مورد افسردگی و اختلالات روانی توضیح بدید؟ممنونم از کمکتون.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۱۳:۲۷ در اعصاب و روان از سیاوش ت. (210 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
آمار و ارقام در مورد اختلالات روانپزشکی ، هم در کشور ما و هم در دنیا رو به افزایش است . پیش بینی شده که تا سال 2030 افسردگی مهمترین بیماری ناتوان کننده در جوامع بشری باشد . اما آن چیزی که بیشتر این افراد را دچار مشکل می کند از کار افتادگی آنها است . خوب می دانید که اختلالات روانپزشکی به دو دسته ی سایکوتیک و نوروتیک تقسیم می شوند . افرادی که دچار اختلالات سایکوتیک هستند چون قطع ارتباط با واقعیت دارند ، بیشتر دچار چالش می شوند . افراد نوروتیک باز مشکلات ارتباطی و شغلی کمتری دارند ولی به هر جهت یکی از معیارها و ملاک های تشخیص اختلالت روانشناسی و روانپزشکی ، مسئله ی مخدوش شدن و از بین رفتن مشکلات محیط شغلی و تحصیلی است . در واقع مشکلاتی که در محیط شغلی و تحصیلیشان پیدا می کنند یک معیار است برای تشخیص اختلالات روانی . من یک نکته ای را اشاره کنم . این افراد دچار مشکلاتی از این دست می شوند اما با وجود از کار افتادگی ،  تحت پوشش بیمه قرار نگرفتن این اختلالات ، مشکل را مضاعف می کند . خیلی از مواقع به درمان هایشان ادامه نمی دهند و این مسئله شان را مضاعف می کند . چون بیمه خدمات مشاوره و روان درمانی و توانبخشی را تحت پوشش قرار نمی دهد . داروهای جدید روانپزشکی و توانبخشی در خصوص اختلالات روانپزشکی بیمه نیستند . افرادی که مبتلا به اختلالات روانپزشکی هستند ، بیمه سقف بستری برای این افراد را تا 56 روز در سال اختصاص داده است و بعضاً بعضی پزشکان مجبور می شوند اشاره کنند به این نکته که افسردگی است و بتوانند تخفیفی در این خصوص بگیرند .
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۱۳:۵۹ از dr.salimi (7,640 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
+6 امتیاز
2 پاسخ
+5 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۳/بهمن/۱۳۹۲ ۱۷:۱۷:۲۶ در اعصاب و روان از حمیدرضا (10,190 امتیاز)
+1 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۲۷:۳۶ در اعصاب و روان از حمیدرضا (10,190 امتیاز)
???????
...