Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  تشخیص و عوارض تشنج در کودکان - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۲۴۱ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

تشخیص و عوارض تشنج در کودکان

0 امتیاز
باسلام.آقای دکتر من یک ماه پیش دخترم که ده ماهه بود تشنج کرده بود. یک دفعه ساعت دو و نیم شب چشم هایش رفت هوا و ساکت ساکت شده بود، هرچی که صدایش می کردیم اصلا توجهی به ما نداشت. سریع این را بدیم دکتر. ساکت ساکت اصلا تکان نمی خورد فقط چشمش این ور آن ور را نگاه میکرد. بعد که بردیمش بیمارستان همانجا دست و پایش شروع کرد به لرزیدن و دیازپام و اینها دادند و تا ساعت تقریبا سه، سه و نیم همین طور تکان می خورد. یک ذره آرام می شد دوباره تکان می خورد تا تزدیک چهار صبح بود که فنوباربیتال دادند و آرام شد و خوابید. می خواستند مایع نخاع بگیرند و من چون ترسیدم نگذاشتم این کار را بکنند و این ها خودشان داروی مننژیت را شروع کردند بعد دخترم نزدیک هشت روز در بیمارستان بستری شد و خوب شد. بعد خیلی آزمایش و نوار مغزی همه چی گرفتند گفتند مشکلی نیست و به خار تب هست ولی بچه من از همان دو ماهگی همیشه تب بدنش سی هشت هست و حتی وقتی می خوابد درجه حرارت بدنش بالاتر می رود و خودش هم آ یو جی آر بود به دنیا آمده الآن هم وزنش اصلا به سنش نمی خورد. الآن یازده ماه و نیمش هست پنج کیلو و نیم است. تمام آزمایش ها را آنجا دادند ولی گفتند مشکلی ندارد همان آ یو جی آر هست چون از نظر تکاملی به سنش نمی خورد، گردنش هنوز سفت نشده، نمینشیند. الآن هم فنوباربیتال دادند نصف صبح می خورد و یکی شب. الآن ده شب هست خیس عرق هست شب نمی خوابد تا صبح و صبح می گیرد می خوابد من الآن ترسم از همین هست که چرا این طور شد؟ بردم دکتر گفت احتمال دارد که کابوس می بیند کابوس های شبانه هست.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۳۱:۴۴ در كودكان از ایران (170 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
چند تا نکته را فکر می کنم که لازم هست در این مورد بگوییم. یکی این که آن ترس و نگرانی که ما هم دربارش صحب کردیم وقتی که مادرها اجازه نمی دهند که مایع نخاع آزمایش بشود منجر به این می شود که یک مدت طولانی بچه در بیمارستان بماند و درمان آنتی بیوتیکی بگیرد که ممکن است ضروری نباشد یعنی اگر آن اولین بررسی را می کردند ممکن بود که تشخیص مننژیت نباشد و هشت روز بستری بودن در بیمارستان و آنتی بیوتیک های با دز بالا سنگین که برای مننژیت داده می شود و فرق می کند با بقیه آنتی بیوتیک ها تجویز نشود.
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۳۲:۲۵ از dr.sharifi (7,320 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۳۱:۵۱ در كودكان از قرمز (140 امتیاز)
+4 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۶/بهمن/۱۳۹۲ ۱۱:۳۲:۲۳ در كودكان از پروانه (13,920 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۲:۰۸:۲۳ در كودكان از arad0 (140 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
???????
...