Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  علت استفاده از نان سبوس دار و حبوبات در وعده ی سحر - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۴۳۹ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

علت استفاده از نان سبوس دار و حبوبات در وعده ی سحر

0 امتیاز
سلام. لطفاً بگویید چرا باید از نان سبوس دار و حبوبات در وعده ی سحر بیشتر استفاده بشود؟ ممنون.
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۴۲:۴۹ در تغذیه و سلامت از arman m. (180 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
ببینید، نان یکی از مواد غذایی اساسی و ضرروی در بحث تغذیه هست. به خصوص در سبد مصرفی غذایی خانوار ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خصوصا اگر این نان ، نان سبوس دار باشد و با آرد کامل تهیه بشود در مقایسه با نانی که با آرد سفید تهیه می شود از ارزش غذایی بیش تری برخوردار می شود و تاثیرات مثبت تری برای ما دارد و در واقع مصرف روزانه آن مقدار زیادی از نیاز های ما به املاح ، فیبر ، ویتامین و همین طور پروتئین را تامین می¬کند. به خصوص در سبد مصرفی غذایی خانوار ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خصوصا اگر این نان ، نان سبوس دار باشد و با آرد کامل تهیه بشود در مقایسه با نانی که با آرد سفید تهیه می شود از ارزش غذایی بیش تری برخوردار می شود و تاثیرات مثبت تری برای ما دارد و در واقع مصرف روزانه آن مقدار زیادی از نیاز های ما به املاح ، فیبر ، ویتامین و همین طور پروتئین را تامین می کند . با توجه به این که در ماه مبارک رمضان افراد به مدت 17 تا 18 ساعت روزه دار هستند و ممکن است که دچار آسیب های تغذیه بشوند اگر دقت لازم را نداشته باشند در تغذیه شان ، در همین راستا توصیه می شود که از مواد غذایی مثل نان سبوس دار ، سبزی ، میوه ، سالاد و حبوبات خصوصا در وعده ی سحر مورد استفاده قرار بگیرد و استفاده بشود . در واقع همان طوری که در خبر شما اشاره فرمودید، این مواد قند شان به آرامی آزاد می شود و این موضوع باعث می شود که فرد در طول روز کم تر احساس گرسنگی بکند و بهتر بتواند دوران روزه داری را سپری بکند و طول مدت روزه داری را کم تر احساس بکند. در کنار این مصرف میوه و سبزیجات هم باعث می شود که آب لازم برای بدن ما تامین بشود و فرد در طول روز کم تر احساس تشنگی بکند .
پاسخ در ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۴۳:۲۵ از dr.sharifi (7,320 امتیاز)
???????
...