Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  مشکلات تیپ شخصیت واقع گرا - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۴۳۳ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

مشکلات تیپ شخصیت واقع گرا

+1 امتیاز
خسته نباشید. روزتون بخیر. تیپ شخصیتی واقع گرا ممکن است با چه مشکلاتی مواجه بشوند و چه راهکارهایی وجود دارد برای اینکه این مشکلات را رفع کنند؟سپاسگذارم از این سایت عالی.
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۷:۱۲:۱۵ در اعصاب و روان از مهدیه2 (190 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
افراد واقع گرا عرض کردم بیشتر به دنبال این هستند که ارتباطاتشان کم باشد. البته این از سطوح شناختی بالای آنها نشات می گیرد. زمانی که آیکیوو هوش افراد بالاتر از حد معمول باشد مخصوصا در افراد سرآمد بیشتر مشهود هست، آنها را سوق می دهد به این سمت که از طیف معمول جامعه  فاصله بگیرند و بیشتر به دنبال کارهایی هستند که تمرکز و استدلال را می طلبد و ارتباطاتشان مخدوش می شود. همانطور که میدانید یکی از فاکتورهای اصلی سلامت روان پایگاههای عاطفی و احتماعی هست. پس این افرادباید در کنار قابلیت شناختی بالایی که دارند به دنبال این باشند که ارتباطات اجتماعی خودشان را ارتقا ببخشند. امروز روز صحبت از این هست که هوش بهر افراد، یعنی آیکیو و هوش شناختی ملاک نیست. افرادی که هوش شناختی متوسطی دارند اما هوش هیجانی و هوش احتماعی بالایی دارند خیلی موفق تر هستند در اجتماع. الان در حال حاضر بحث، بحث هوش اجتماعی و هوش هیجانی هست. پدر و مادرهایی که بیننده برنامه ما هستند و فرزندانشان از هوش شناختی بالایی برخوردار هستند و جزو گروه تیزهوش و سرآمد هستند بایستی که روی هوش اجتماعی و هیجانی فرزندشان کار کنند و سعی کنند که از همان ابتدا ارتباطات اجتماعی فرزندانشان را گسترش بدهند و تعاملاتشان را گسترده کنند.
پاسخ در ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۷:۱۲:۳۱ از dr.waseghi (9,450 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۴/اسفند/۱۳۹۳ ۱۷:۰۸:۴۹ در ساير موضوعات از غاطفه3 (120 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۷:۰۵:۰۱ در اعصاب و روان از sisil (150 امتیاز)
+6 امتیاز
2 پاسخ
???????
...