Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  جوشگاه و طریقه اثر حذف آن - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۵۱۸ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

جوشگاه و طریقه اثر حذف آن

0 امتیاز
با سلام. لطفا در مورد جوشگاه ها بفرمایید و طریقه حذف اثرشون بگین. قربون شما، از یزدهستم روستای عزآباد
پرسش ۰۷/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۱۱:۳۳ در زیبایی از ali77 (160 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
در مورد فردی که مراجعه می کند برای درمان اسکار و دیگر آکنه هم نمی زند و تنها یکسری ضایعات فرورفته دارد. اولا که اسکار ها به دو دسته تقسیم می شوند یا فرورفته اند و یا برجسته هستند. در مورد آکنه ما بیشتر ضایعات فرو رفته را داریم ولی ضایعات برجسته مثل گوشت اضافه هم ممکن است ایجاد شود به خصوص در ناحیه تنه که در مورد اینها فریز می تواند انجام داد و می توان آنها را کرایو یا تزریق کرد و آنها را بهتر کرد. اما در مورد ضایعات فرورفته فریز یا کرایو را به کار نمی بریم. بر اساس شکل فرو رفتگی ها که انواع مختلف دارد  برخی اسکار ها حالت دره ای شکل دارند و خیلی گود و پهن هستند برخی حالت واگنی دارند و خیلی فرو رفته اند و برخی حالت چکشی که انگار میخی درون صورت فرو کرده اند بسته به هر کدام اینها درمان متفاوت است. درمان ها شمال روش های تراش دهنده پوست مثل پلینک, لیزرها که امروزه لیزر سی او تو فراکشنال یا اربیوم به کار می رود.یا روش های جراحی مثل برداشت اسکار ها یا بخیه کردن که اصطلاحا پانچ اکسژر گفته می شود یا از زیر اسکار را باز می کنند و سطح آن را بالا می آورند که به آن ساب سیژن گفته می شود. بنابراین روش های مختلف و اقدامات جراحی مختلف وجود دارد که باید مراجعه کنند مسائل این اقدامات به آنها گفته شود و این اقدامات جلسات متعددی دارند و این گونه نیست که با یک جلسه لیزر جای جوش خوب شود. باید ماهانه چندین جلسه تحت درمان قرار بگیرند و درنهایت نتیجه 60-70% حاصل می شود و امکان ندارد که پوست 100% صاف شود. و بهتر است که جوش ها را زیاد دستکاری نکنند چون گاهی رفت و آمد های فراوان و هزینه های زیادی را ممکن است متحمل شوند.
پاسخ در ۰۷/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۱۱:۵۳ از dr.waseghi (9,450 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+6 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۷/خرداد/۱۳۹۲ ۰۸:۴۳:۳۳ در كودكان از dehkadeh (180 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۷/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۳۲:۲۲ در زیبایی از mahdad (190 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۶/بهمن/۱۳۹۳ ۱۰:۱۴:۴۶ در ساير موضوعات از pani (1,780 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ
???????
...