Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  درمان جوش صورت - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۲۶۱ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

درمان جوش صورت

+2 امتیاز
درود برشما. من 22 سال سن دارم، در حدود 6 ماهه که برای درمان جوش های صورتم دارو مصرف کرده ام. این داروها را در حدود 2 – 3 ماهه که قطع کردم و دوباره جوش زده ام و جای جوش های من به صورت لک  و گود شده است. پوست من چرب است. آیا من این داروها را دوباره استفاده کنم یا خیر؟ممنون میشم جواب بدید.
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۵۸:۵۱ در سلامت پوست از زهرا 91 (300 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
یکی دیگر از علت های ایجاد لک ها که بیشتر لک های قهوه ای هستند می تواند ضایعات التهابی باشد که خوب می شوند و لک به جای می گذارند. سردسته اینها آکنه یا جوش است. خیلی از خانم ها و آقایان در صورت، ناحیه سینه یا پشتشان سابق بر این جوش های شدید التهابی - چرکی که گاهاً ممکن است حتی التهابی نباشد، یا بر اثر دست کاری یا بر اثر التهاب زیاد ممکن است فرورفتگی ایجاد کند یا لک هایی که ممکن است قرمز باشد یعنی اینکه قرمزی جای جوش مدت های طولانی باقی بماند یا می تواند در اثر کندن لک های قهوه ای ایجاد شده باشد.
من توصیه می کنم به هیچ عنوان جوش ها را تخلیه نکنید. در مورد جوش های سر سیاه توصیه می کنیم که جوش ها را تخلیه کنید ولی در مورد بقیه ی جوش ها اصلاً به این قضیه اعتقادی نداریم. چون تخلیه کردن جوش ها باعث می شود مواد التهابی زیر پوست بیشتر شده، و این مواد التهابی آبشایی را فراهم می کنند که رنگدانه پوست بیشتر ساخته شود و در آن ناحیه یک لک قهوه ای ایجاد می شود.
برای درمان این خانم توصیه می کنم که حتماً درمان آکنه خود را درست و کامل ادامه دهد، در کنار درمان آکنه می تواند برای جای جوش های خود از ترکیبات ضد لک و لایه بردار استفاده کند. از کارهای غیر دارویی مانند: میکرودرم، پیلینگ های مختلف و لیزر بر اساس رنگ پوست و شرایط فرد می تواند استفاده کند. در اینجا منظور از شرایط فرد این است که اگر در حال حاضر جوش فعال دارد به هیچ وجه زمان مناسبی برای کارهای ذکر شده مانند لیزر نیست.
این اشتباه بزرگ که بعضی از افراد می کنند این است که فرد آکنه خیلی شدید و جوش های فراوان دارد و در این حالت لیزر می کند. این کار نه تنها باعث خوب شدن جوش نمی شود بلکه ممکن است در بعضی مواقع این جوش ها بدتر شود. حتماً باید جوش ها را کنترل کنیم و بعد برای درمان جای جوش اقدام کنیم.
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۰۴:۲۲ از Dr.D00sti (7,140 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۱۶:۱۲ در سلامت پوست از بهداد903 (340 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۳۲:۴۶ در سلامت پوست از سروش65 (300 امتیاز)
+10 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۰/تیر/۱۳۹۲ ۱۲:۴۸:۲۹ در سلامت پوست از sajjad11200 (400 امتیاز)
+6 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۶/خرداد/۱۳۹۲ ۲۲:۴۰:۵۹ در زیبایی از aryarad65 (420 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۳۳:۰۸ در سلامت پوست از کارولین 77 (440 امتیاز)
???????
...