Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  تفاوت سبک زندگی مردم - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۲۵۷ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

تفاوت سبک زندگی مردم

0 امتیاز
روزتون بخیر می خواستم بدونم. سبک زندگی: شیوه رفتار، مجموعه ی سلیقه ها و نحوه ی زندگی و رفتار اشخاص آیا با هم تفاوت داره؟
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۰۸:۰۰ در ساير موضوعات از کیارش 45 (280 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
سبک زندگی ما دارای دو بعد کلی می باشد: 1. بعد فردی 2. بعد عمومی
بعد فردی به انتظارات، سلیقه ها و ویژگی هایی که شخص در رابطه با خودش دارد مربوط می شود. مثلاً سلیقه ای که فرد در رابطه با بدن، رفتار و همچنین نحوه ی مسائل و ویژگی های فردی خود او هست  را دارا می باشد که اینها به بعد فردی مربوط می شود.
در رابطه با ابعاد عمومی می توان گفت به نحوه ی رفتار و برخود فرد درموقعیت هایی که با افراد دیگر ارتباط دارد، مربوط می شود.  
زمانی که بعد فردی را در نظر می گیریم، سبک زندگی می تواند نظارت بر بدن و همچنین مدیریت بدن ما را شکل دهد.  سبک زندگی ما با توجه به چگونه بودن آن، فرهنگ ما را شکل می دهد. سبک زندگی مجموعه ای از سلیقه ها، رفتارها و مسائلی مرتبط با اینها می باشد. فرهنگ ما نیز مجموعه ای از همین سلیقه ها، رفتارها، نگرش ها و چگونه بودن ها می باشد.
زمانی که سبک زندگی ما تحت تأثیر مد، رسانه ها و تبلیغات قرار می گیرد، این سبک زندگی می تواند روی نظارت بر بدن  و مؤلفه های زیبایی شناسی ما اثر بگذارد. زمانی که سبک زندگی ما مانند زندگی مدرن امروز است که در آن ارتباطات، اینترنت، ماهواره و تلویزون بسیار زیاد است و بیشتر افراد تحت تأثیر تبلیغات هستند، سبک زندگی تحت تأثیر این مؤلفه ها تغییر می کند و همچنین نظارت بر بدن و مدیریت بدن ما نیز تغییر می کند. مد در واقع همین نظارت بر بدن و سبک زندگی است.
در اجتماع ما مثلاً یک مدل موی خاص مد می شود. این مد از کجا می آید؟ با توجه به تأثیری که این مدیا در دنیای امروز بر زندگی افراد دارند، یک چیزی شیوع زیادی پیدا می کند  و افراد تحت تأثیر این تبلیغات خودشان و بدن خودشان را مدیریت می کنند. (مو، پوست و ظاهر خود را)
زمانی که مدیریت بدن تحت تأثیر سبک زندگی قرار می گیرد، این تصویر ذهنی که یک پدیده ی کاملاً درونی است می تواند تحت تأثیر سبک زندگی تغییر کند. زمانی که به دنبال تغییر سبک زندگی که خود تحت تأثیر تبلیغات و چیزهایی دیگر تغییر میکند ، می تواند تصویر ذهنی ما نیز تغییر کند. به عنوان مثال تا چندین سال قبل شاید یک فردی که مقداری چاق بود، یک ظاهر مطلوبی داشت. ولی امروزه مشاهده می کنیم افرادی که لاغر هستند یک ظاهر مطلوبی دارند. در واقع تصویر ذهنی که لاغر باشد تحت تأثیر سبک زندگی تغییر کرده و از آن وضعیت چاق به یک فرد لاغر تبدیل شده است. کسی که در واقع فرد لاغری است یک تصویر ذهنی مطلوبی از خودش دارد و اگر چاق باشد به خاطر عدم انطباقی که وضعیت مطلوب از وضعیت موجود دارد به دنبال این است که خود را تغییر دهد.
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۱۱:۰۰ از Dr.D00sti (7,140 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+1 امتیاز
1 پاسخ
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۱:۲۶:۵۶ در ساير موضوعات از رویا99 (210 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۳/اسفند/۱۳۹۳ ۱۱:۱۱:۰۱ در ساير موضوعات از حافظ 12 (180 امتیاز)
???????
...