Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  اقدامات سلامت پوست - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۲,۲۰۸ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

اقدامات سلامت پوست

+2 امتیاز
باسلام. ما بخاطر این که دوست دایم به زیبایی بیشتری برسیم، غافل از اینکه این زیبایی می تواند سلامت پوست و مو را تهدید کند. چکار کنیم؟ممنون میشم جواب بدید.
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۲۴:۲۸ در سلامت پوست از یگانه45 (280 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
ببینید یکی از عادت های خیلی غلطی که بخصوص خانم ها دارند محکم بستن موها هست. یعنی برای انکه دومست دارند به حالت صاف نگه دارند یا به هر ترتیبی عادت کردند از سنین پایین که محکم موهایشان را می بندند، حالا حالت دم اسبی می کنند یا هرکاری که می کنند آن چیزی که از نظر متخصصین مهم هست این هست که آن فشاری که به سطح فولیکول های مو وارد می شود همه اینها می تواند باعث تضعیف ریشه مو شود. شما فرض کنید که یک نهالی را که تازه کاشته شده ما بگیریم همچنان با زور بکشیم. مسلما تا یک حدی مقاومت می کند اما بعد از ان می بینیم که از ریشه کنده می وشند. موها هم همین هستند. یعنی شما وقتی که فشار خیلی بیش از حد وارد می کنید کم کم دچار سستی می شوند و خراب می شوند. این حالت را بخصوص در سیاه پوستان میبینیم. اگر دقت بکنند در فیلم های مختلفی که نشان می دهد خیلی از سیاه پوست ها کناره های موهایشان را میبینیم که خط رویش مویشان رفته عقب. همه اینها برای این هست که اینها چون موهای مجعدی دارند و دوست دارند موهای صافی داشته باشند اینها را محکم می بندند و تحت فشار قرار می دهند. حتی این اتفاق در عرو س خانم ها می افتد. یعنی ظرف چند ساعت به خاطر اینکه آرایشگر موها را محکم جمع می کند و تحت فشار زیاد، حالا بعضی ها نه تنها به خاطر فرم مو این کار را می کنند در ابروها هم برای بالا بردن ابروها می آیند از کشیدن مو در ناحیه شقیقه ها استفاده می کنند. و به هر حال این فشار خیلی زیادی که گاها بوجود می آید به کرات دیدیم که عروس خانم ها چند روز بعد از عروسی شان آمدند با ریزش منطقه ای ناشی از کشش خیلی زیاد در ناحیه جلوی سرشان . به هرحال آسیب هایی که ما می رسانیم همه می تواند که مشکل ساز باشد. کسانی که از ژل های مختلف استفاده می کنند.
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۲۹:۴۷ از dr.salimi (7,640 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۰۹:۱۱:۵۵ در زیبایی از گایانه37 (300 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۸:۲۴:۱۲ در سلامت پوست از hajer (300 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۴:۴۶:۰۰ در سلامت پوست از sol9 (310 امتیاز)
+4 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۳/بهمن/۱۳۹۳ ۰۵:۱۲:۴۳ در سلامت پوست از Msaberi_moghadam (11,390 امتیاز)
???????
...