Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  ورزش سوار کاری و مشکل آفتاب - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۲۱۲ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

ورزش سوار کاری و مشکل آفتاب

+3 امتیاز
به نام خدا ، فرامورز باب الحوائجی هستم ، نزدیک به 24 سال هست که دارم ورزش سوارکاری انجام می دهم . 15 سال هیت به صورت حرفه ای مربی گری می کنم . ورزش ما می شود گفت تقریباً سخت ترین ورزش دنیا هست ، چون به هر حال تنها ورزشی هست که با موجود زنده سر و کار داریم . علاوه بر این خوب تغییرات آب و هوایی و فصول هم به سختی کار ما اضافه شده است . تقریبا می شود گفت سخت ترین فصل کاری ما فصل تابستان هست به خاطر گرمایی که هست و ورزش ما طوری هست که ما باید چون به صورت حرفه ای کار می کنیم و تعداد اسب های مان زیاد هست و اسب ها باید حتماً کار بدهند به خاطر این موضوع ما مجبوریم از صبح اسب های ورزشی مان نا ظهر یک تعداد شان را کار کنیم و از بعد از ظهر تا عصر یک تعداد دیگر شان را . به خاط این موضوع ما دائم می شود گفت تقریباً زیر آفتاب هستیم .ممنون.
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۷:۳۸:۳۱ در زیبایی از hesam22 (300 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
خوب خیلی ورزش خوبی هست ولی باید مراعات کنند . حتما باید ضد آفتاب بزنند. خیلی ساده است ، می توانند صورت شان را ضد آفتاب بزنند ، پشت گردن ، روی گوش شان ، حالا اگر دستکش می پوشند که خوب دست ها محافظت می شود اگر نه ، پشت دست های شان را هم ضد آفتاب بزنند . اگر بتوانند آستین بلند بپوشند که از به اصطلاح ساعد به بعد شان آفتاب نخورد ، اگر نمی توانند که باید حتما پشت ساعد شان را هم ضد آفتاب بزنند . معمولاً ضد آفتاب هایی را که ما برای ورزشکار ها توصیه می کنیم SPF 30 تا 50 کافی هست . یعنی 30 حداقل آن هست . حالا اگر ضد آفتاب با SPF بالا تر می زنند 50 یا 100 هم می زنند کمی محافظت آن بیش تر است ولی آن حدی نیست که مثلا بگوییم SPF 60  دو برابر SPF 30 هست نباید اشتباه بکنند . هر SPF ای که ضد آفتاب داشته باشد بعد از 3 یا 4 ساعت باید تمدید بشود . اگر ضد آفتاب آن ها 30 یا 60 هست فرقی نمی کند . 60 یک درصد بسیار کمی محفاظتش از 30 بیش تر است . ولی ما همان 30 را پیشنهاد می کنیم که هر سه ساعت یک بار تمدید بکنند ، مجدد روی پوست شان بمالند و از کلاه های لبه دار استفاده بکنند ، لباس پوشش دار استفاده بکنند . حالا اگر این ها رو رعایت بکنند معمولاً دچار سوختگی نمی شوند . چون که به غیر از سوختگی حادی که ما در اثر آفتاب داریم ، ما معمولا دو تا عارضه ی دیگر هم در اثر آفتاب داریم ؛ یکی این که پیری زود رس پوست هست ، کسانی که بیش از حد پوست شان را اکسپوز می کنند به آفتاب ، زود تر علائو پیری پوست در آن ها دیده می شود مهم ترین عامل پیری پوست بعد از ژنتیک می شود گفت آفتاب هست . آفتاب باعث می شود پوست زود تر پیر بشود ، چروک بیش تری پیدا بکند ، لکه های قهوه ای که خودشان گفتند پیدا بکند . بعضی از این لکه های قهوه ای ممکن است حالت خوبی نداشته باشد و پیش سرطانی هم حتی باشند ، بنا بر این مراعات بکنند که دچار این مشکلات نشوند . حالا اگر آفتاب سوختگی هم پیدا کردند بعد از آفتاب سوختگی هم می توانند از لوسیون های مخصوصی هست یا دارو هایی هست که می توانند استفاده بکنند که این پوست را نرم و لطیف کند و حالت خنکی داشته باشد که بتواند بهبودی پیدا بکند.
پاسخ در ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۰۸:۲۹:۴۰ از dr.ashna (10,400 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۶/بهمن/۱۳۹۳ ۰۵:۰۱:۴۰ در زیبایی از Msaberi_moghadam (11,390 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۶:۵۵:۴۴ در زیبایی از setayesh1 (250 امتیاز)
+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۸/بهمن/۱۳۹۳ ۰۶:۱۰:۰۱ در زیبایی از آی تک (1,440 امتیاز)
???????
...