Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  سوزاندن چربی دور ناف - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۱۵۴ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

سوزاندن چربی دور ناف

+3 امتیاز
سلام. خسنه نباشید.من دختری 27 ساله هستم که  تا یک سال پیش قدم 160 و وزنم 45 کیلو بود،اشتهایم کم بود و اغلب میلی به غذا نداشتم (مثلا یک کفگیر برنج در هر وعده)و سوخت و ساز بدنم بالا و تحرک داشتم و ورزش میکردم.تحت آزمایشات پزشکی جهت لاغر بودن هم رفته ام اما پزشک فرمودند که لاغری ام به دلیل هیچ نوع بیماری نیست و ارثی است. برای اینکه کمی چاق شوم ازیک داروی گیاهی به مدت یک ماه استفاده کردم و وزنم به 55 کیلو رسید( البته افزایش وزن روی شکم و باسن و صورتم بیشتر نمایان بود) اما بعد از قطع داروی گیاهی که یک پودر مکمل و اشتها آور بود که اشتهایم را زیاد میکرد و زیاد غذا میخوردم،کمی  لاغرتر شدم و وزنم به52 کیلو کاهش یافت.الان بااینکه ورزش هم نمیکنم، از اندامم راضی هستم اما شکمم اصلا کوچک نشده و دور نافم چربی وجود داره طوریکه حس میکنم شکمم نسبت به اندامم ، بزرگه. لطفا منو راهنمایی کنید که چطور شکمم رو کوچیک کنم؟چی بخورم، چه ورزشی ، چه مدت و به چه نحوی انجام بدم؟ممنون
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۳۶:۱۵ در کنترل وزن و تناسب اندام از azin (450 امتیاز)
ویرایش ۲۴/آذر/۱۳۹۲ ۱۲:۲۴:۳۸ از azin

1 پاسخ

+1 امتیاز
 
بهترین پاسخ
سلام:

سعی کنید به طور طبیعی و با تغییر روش تغذیه اضافه وزن پیدا کنید تا دارو.

این طبیعی است که در صورت افزایش وزن چربی در منطق ذخیره ای مانند شکم، پهلوها و رانها تجمع می یابد چون در این مناطق استعداد بیشتری برای تجمع چربی وجود دارد. مخصوصا اگر از لحاظ ژنتیکی نیز مستعد باشید.

در کل بهتر است که با ورزشهای موضعی مانند درازونشست و دوچرخه خوابیده به این کار کمک کنید. مصرف آب را فرامش نکنید مخصوصا بلافاصله پس از تمرینات بدنی. نوشابه را از برنامه غذایی خود حذف کنید.

فراموش نکنید که اگر می خواهید چاق شوید در کنار خوردن غذای بیشتر ورزش را فراموش نکنید. شاید این نکته تعجب آور باشد اما باعث می شود که به جای تجمع چربی اضافه درقسمتهای مختلف بدن این کالری اضافی صرف تولید انرژی می شود تا قسمتهای دیگر حجم بگیرد . با این کار نه تنها در اثر اضافه وزن شکم و پاهای شما چاق نمی شود  بلکه به صورت متناسب همه قسمتها فرم می گیرد.
پاسخ در ۲۴/مرداد/۱۳۹۳ ۱۶:۰۵:۳۰ از Dr.Khatami (82,650 امتیاز)
انتخاب ۲۴/مرداد/۱۳۹۳ ۱۶:۲۰:۱۱ از Dr.Shidvash

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۶/بهمن/۱۳۹۳ ۰۴:۱۴:۴۰ در تغذیه و سلامت از simin (1,000 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۱۳/مرداد/۱۳۹۹ ۱۳:۰۳:۱۸ در زیبایی از فلاح (120 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۶/بهمن/۱۳۹۳ ۱۸:۰۵:۱۷ در کنترل وزن و تناسب اندام از nikta (560 امتیاز)
+10 امتیاز
1 پاسخ
+9 امتیاز
1 پاسخ
???????
...