Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  عدم ارضای جنسی با سابقه خودارضایی قبل از ازدواج - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۱۳۷ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

عدم ارضای جنسی با سابقه خودارضایی قبل از ازدواج

+9 امتیاز
با سلام. بنده متاسفانه قبل از ازدواج مبادرت به خودارضایی می نمودم و از این طریق در پایان حالت خوش ایندی پیدا می نمودم که ظاهرا همان ارگاسم بوده است. اما بعد از شش سالی که از ازدواجم می گذرد در هیچ یک از نزدیکی هایی که با همسرم داشتم هرگز این حالت به من دست نداد و اگرچه من از بعضی از نزدیکی هایم لذت می برم اما دچار ارگاسم نشده و بعد از ارگاسم همسرم و تمام شدن رابطه از سوی او رابطه جنسی ام مثل یک چیز به سرانجام نرسیده و ناتمام رها می شود. ما روش های متعددی را امتحان نموده ایم. از جمله معاشقه قبل از نزدیک. تحریک با دست. یا طولانی تر نمودن رابطه. ولی هیچ فایده ای نداشته. من به کلی از رابطه جنسی سرخورده شده ام و سعی می کنم به انحای مختلف از ان شانه خالی کنم. چون من بدون اینکه حس خوشایندی را تجربه کنم فقط کم خوابی و زحمت نظافت شامل حالم می شود.
پرسش ۰۹/خرداد/۱۳۹۲ ۰۹:۰۳:۱۱ در زنان از baharbanoo (320 امتیاز)
ویرایش ۰۹/خرداد/۱۳۹۲ ۱۳:۰۱:۳۳ از Dr.Shahabi

2 پاسخ

+4 امتیاز
 
بهترین پاسخ
سلام

رابطه جنسی یک فعالیت جسمانی،روانشناختی وعاطفی بسیارپیچیده است که متغیرهای بسیارزیادی شامل نگرشها،تجارب قبلی،شرطی شدن، وضعیت جسمانی و میزان علاقه وتفاهم نسبت به همسر دراین امر دخالت دارند.ازسوی دیگرمشگل بسیاری  اززنان درکلیه کشورها نرسیدن به اوج لذت است .باوجود تلاشهایی که دراین موردانجام دادید،امید خودتان راازدست ندهید.برای درمان این احتلال شما وهمسرتان باید به طورمشترک ازمتخصصین مختلف بهره بگیرید.درهمین راستا مراجعه به یک مشاوره خانواده که درزمینه مسایل جنسی تخصص داشته باشد بسیارمفید است.

موفق باشید.
پاسخ در ۱۸/خرداد/۱۳۹۲ ۱۹:۱۲:۳۵ از Dr.Mollazadeh (16,000 امتیاز)
+2 امتیاز
سلام

ذکر چند نکته در مورد ارگاسم میتواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد.

1- ارگاسم در زنان متفاوت از مردان است.

2- حدود 40 % زنان معمولا علایمی را که به عنوان ارگاسم شناخته می شوند را هیچگاه تجربه نمی کنند اما از ارتباط خود لذت میبرند.

3- خودارضایی و رسیدن به ارگاسم نشان میدهد که فرد از نظر جسمی توانایی رسیدن به ارگاسم را دارد.

اما در خصوص مشکل شما:

خود ارضایی پیش از ازدواج معمولا نمی تواند باعث عدم ارگاسم بعد از ازدواج شود اما شاید احساس گناه همراه با این حالت مانع لذت بردن شما می شود. برای رسیدن به ارگاسم علاوه بر تحریک جسمی و تغییراتی که به دنبال می آید مثل پرخونی اندام های تناسلی، انقباض عضلات کف لگن و. . . . . از نظر ذهنی نیز باید تحریک شده و درگیر رابطه باشید لذا ارامش ذهنی شما و تمرکز بر نزدیکی به شما کمک خواهد کرد که راحت تر بتوانید به ارگاسم برسید.

اینکه شما و همسرتان به دنبال حل مشگل هستید و در مورد آن صحبت و حتی اقدام کرده اید نشان از ارتباط عاطفی خوب شماست و می تواند مبنای خوبی برای حل مشکل باشد.

سعی کنید افکار دیگر را از ذهن خود خارج کرده و فقط به ارتباط خود با همسرتان و لحظه ای که در ان هستید فکر کنید.

با کمک همسرتان سعی کنید بدن خود را بهتر شناخته و شرایطی را که لذت بیشتری به شما می دهد را کشف کنید.

اوج لذت حنسی در زنان الزاما نباید همزمان با مردان و حتی همراه با نزدیکی باشد. پس سعی کنید راه هایی را که باعث رسیدن شما به اوج لذت می شود را پیدا کنید و حتی از کل رابطه جنسی و نه فقط قسمت نزدیکی آن لذت ببرید.

موفق باشید
پاسخ در ۰۹/خرداد/۱۳۹۲ ۱۷:۴۵:۴۹ از dr goshtasebi (25,060 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+17 امتیاز
2 پاسخ
پرسش ۲۹/اردیبهشت/۱۳۹۲ ۱۰:۰۸:۴۶ در زنان از aryarad65 (420 امتیاز)
+7 امتیاز
2 پاسخ
پرسش ۱۱/آذر/۱۳۹۲ ۱۳:۲۸:۴۲ در زنان از خانم (190 امتیاز)
+4 امتیاز
1 پاسخ
+8 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۸/اردیبهشت/۱۳۹۲ ۰۹:۲۷:۱۱ در زنان و مامايي از نازنین زهرا (410 امتیاز)
???????
...