Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  کم کردن وزن همراه با شادابی پوست - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۶۲۷ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

کم کردن وزن همراه با شادابی پوست

+3 امتیاز
می خوام رژیم بگیرم. میشه دقیقا بگین چه کار کنم؟ چی بخورم که لاغر بشم؟ و پوستم شاداب بشود.
پرسش ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۸:۵۰:۵۱ در زیبایی از mahsa3 (250 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
گاهی اوقات دوستان لاغر می شوند، بعد می آیند می گویند که من لاغر شدم ، پوستم مثلاً ترک خورده است در صورتی که اصلا توی لاغر شدن این پروسه معمولا اتفاق نمی افتد. این موقعی که چاق می شده پوست همینطوری مثل یک کشی کشیده کشیده، این لایه های کولاژنی این را پاره کرده است خوب حالا وقتی لاغر می شود می بینید یک ترک ها که بعضا گاهی وقت ها مثلاً در حد تغییر رنگ است گاهی وقت ها هم خیلی عمیق. پس بهترین کار این است که قبلش بگوییم مواظب باشیم اضافه وزن پیدا نکنیم که زیبایی پوست هم بالاخره با اضافه وزن از بین می رود. حالا ، اگر کم می کنیم باز تاکید بر این است که پوست هم مثل بقیه اعضاء بدن. اگر کم می کنیم، درست بخوریم. به مقدار بخوریم. حذف وعده نکنیم. خیلی از چیزها را ما محرومیت نداشته باشیم. محدودیت باید داشته باشیم. یعنی برنج و نان و ماکارونی، تاکید می کنم، جوانه ها را می توانیم بخوریم، میوه را حتماً بخوریم، حالا گاها آن هایی که  اضافه وزن دارند و می خواهند کم بکنند، ما خیلی توصیه به آبمیوه نداریم. چون سیرشان نمی کند و انرژی زیاد بهشان می دهد. پس میوه ها را بخورند، سبزیجات را حتماً بخورند. ویتامین ها را می رساند، مواد معدنی را می رساند. عرض کنم آنتی اکسیدان ها، همه آن چیزهایی  که تحت نام جوان سازی به دستشان از طریق این مکمل ها می رسد، می تواند با غذا پس بهشان برسد. پس حالا اگر قرار است این بافت جم و جور بشود یک ذره پس حالا ممکن است یک نگاه خاص بخواهد، مثل این کلاژن سازی ممکن است ویتامین بخواهد. ویتامین ث بخواهد. زینک* بخواهد. عرض کنم خدمتتان که خوب این ها باید تامین بشود. منابع همه این ویتامین ها عمدتا میوه و سبزیجات است. پس از این ها می تواند برسد. باز تاکید می کنم ، یادمان باشد میوه و سبزیجات که می گوییم خوب است، سبزیجات سیرکننده است، انرژی ندارد و چاق کننده نیست. پس هر چه می خواهید بخورید، بخورید مشکل ندارد. اما میوه حتماً باید تعدادش محدود باشد. تنوع را در مصرف میوه رعایت بکنیم. مقدار میوه هم سعی کنیم سه چهار تا میوه بیشتر در روز نشود . اگر می خواهید وزن مناسبی داشته باشید.
پاسخ در ۱۰/اسفند/۱۳۹۳ ۱۸:۵۱:۰۸ از dr.jawaheri (5,480 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

+2 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۸/بهمن/۱۳۹۳ ۰۵:۲۲:۳۷ در زیبایی از آی تک (1,440 امتیاز)
+1 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۳۴:۵۱ در زنان و مامايي از mariambanoo60 (130 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۳:۱۵:۲۹ در کنترل وزن و تناسب اندام از مهدی احمدی (280 امتیاز)
+3 امتیاز
1 پاسخ
+3 امتیاز
1 پاسخ
???????
...