Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/askanswer/domains/askanswer.ir/public_html/qa-include/qa-db.php on line 66  عوامل افزایش فشار خون - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۷,۳۸۶ پرسش
    • ۵,۰۶۳ پاسخ
    • ۴۴۰ نظر
    • ۲۳۱,۵۴۹ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه خودارضایی نزدیکی خارش برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش موهای قاعدگی ریزش-مو پرده-بکارت شیرخوار ادرار رشد-نوزاد جنین در و ناباروری حساسیت - لکه-پوستی وزن پوست تیروئید افسرده واژن دیابتی پستان لکه-بینی موی-زائد سلامت-جنسی طول-آلت-تناسلی قلبي رحمی درد-بیضه اختلال-نعوظ سونوگرافی از انزال-زودرس استرس تخمدان تکرر-ادرار کیست-تخمدان پریود-نامنظم جلوگیری سرفه جوش-صورت زناشویی منی جلوگیری-از-بارداری جنسي سوزش-ادرار قرص-ال-دی لاغری تیرویید برنامه-مادر-کودک-تندرستی خونریزی-رحمی عرق-کردن سرطانی سقط نوزاد خشکی-پوست چاقی عوارض-دارو خلط اضطراب ورزشی فشار-خون قد بلوغ مقاربت معده جای-جوش مثانه داروهاي کاهش-وزن زخم تهوع واریکوسل های کم-کاری-تیروئید اختلالات-اضطرابی ناباروری-مردان پروستات مقعد خونی رژیم-غذایی تپش-قلب آزمایش چین-و-چروک ترشحات-واژن زگیل-تناسلی مایع-منی اسپرم افزایش-وزن دور-چشم صرع

عوامل افزایش فشار خون

0 امتیاز
باعرض سلام.  عوامل افزایش فشار خون از دیدگاه طب سنتی چیست؟ نشانه های افزایش فشار خون در صورتی افزایش هر یک از اخلاط چگونه است؟ درمان فشار خون بر اساس غلبه هر کدام از مزاج ها چگونه است؟متشکرم از شما و سایت خوبتون.
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۴۱:۳۹ در ساير موضوعات از مونا455 (280 امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز
از دیدگاه طب اسلامی بروز هر بیماری علت خاص خود را دارد و پزشک متخصص بایافتن علت بیماری داروهای لازم را تجویز می کند. افزایش فشار خون نیز جزو بیماری هایی است که برای آن علت های مختلفی ذکر می شود. و بر اساس مزاج فرد و مزاج بیماری توصیه های متنوعی ارائه می شود.
دلایل بروز فشار خون.  افزایش فشار خون از دیدگاه طب سنتی عوامل مختلفی دارد، گاهی علائمی مانند سرخی چهره، برجستگی عروق و نبض قوی که نشانه غلبه خون است ظاهر می شود. معمولا این افراد عضلانی هستند و در برنامه غضایی شان میزان استفاده از گوشت بالاست، این امر به افزایش فشار خون می انجامد. در این افراد ممکن است حتی خونریزی از بینی و لثه نیز دیده شود. درمان این نوع فشار خون در درجه اول ، محدود کردن مصرف غذاهای خونساز است. باید از خوراکی هایی با طبع سرد استفاده شود، مصرف خوراکی هایی مانند سماغ و گشنیز توصیه می شود. در برخی از افرادی که دچار فشار خون هستند، علائم غلبه صفرا دیده می شود. رنگ چهره ی این افراد کمی زرد است و احساس عطش و خشکی دهان و بینی می کنند، حالت تهوع و استفراغ نیست ممکن است دیده شود. به این افراد پرهیز از مصرف غذاهای گرم و ادویه جات مانند فلفل و زنجبیل و غذاهای چرب و شیرین توصیه می شود. برای این افراد مصرف خوراکی هایی که صفرا را کاهش می دهد مانند شربت سکنجبین و شرکت ریواس مفید است.
پاسخ در ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۴۸:۳۰ از dr.salimi (7,640 امتیاز)

پرسش‌های مرتبط

0 امتیاز
0 پاسخ
پرسش ۰۶/اسفند/۱۳۹۲ ۱۲:۳۷:۳۵ در هورمونی و غدد از behnia (120 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۱۱/اسفند/۱۳۹۳ ۱۰:۵۱:۴۲ در ساير موضوعات از مونا455 (280 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۶/بهمن/۱۳۹۳ ۱۰:۱۴:۴۶ در ساير موضوعات از pani (1,780 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۶/بهمن/۱۳۹۳ ۰۵:۲۵:۳۲ در ساير موضوعات از simin (1,000 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ
پرسش ۲۶/بهمن/۱۳۹۳ ۰۵:۱۴:۵۳ در ساير موضوعات از simin (1,000 امتیاز)
???????
...